Girlfriends van forummember #29

Ik vind een vriendin afpakken, en een relatie met een ex van een vriend al een HEEL ander verhaal... In mijn vriendenkring is het nooit zo'n gedoe geweest, m'n gf heeft weleens iets met een vriend van me gehad (geen relatie ofzo), terwijl ik een x iets van 2 jaar iets met zijn ex heb gehad... Tjah, boeie... Een kennis van me heeft ook 5 jaar een relatie gehad met een meid waarmee ik 5 jaar een relatie heb gehad...
 
hier is dat best not done...

word wel behoorlijk rondgeneukt, maar van echte gf's blijf je gewoon af... ook ex.


heb dus met die meid afgesproken, vond via tel ook niet zo... ze vind het jammer, maar heeft er wel begrip voor... is allang blij dat ik het gezegd hebt voordat het echt wat werd..
 
Twee vrienden van mij gaan met 'exen', vind het echt geen probleem. Ik voel niks meer voor ze, en ze zijn nu allebei gelukkig (vriend en ex), prima toch.
 
Precies, je gebruikt een ex van een maat van je niet als neukertje, maar als het echt iets serieus kan worden tussen die twee, waarom niet?
 
Twee vrienden van mij gaan met 'exen', vind het echt geen probleem. Ik voel niks meer voor ze, en ze zijn nu allebei gelukkig (vriend en ex), prima toch.

Hoeft ook geen probleem te zijn idd :)

Ging mij er meer om dat het ''iets'' te snel ging, blijkbaar al contact gehad toen ik nog een relatie met haar hard (had ze al eerder een x geflikt)

Daarom als ze gelukkig zijn, geluk d'r mee! :p
 
mjah als die vriend van mij, niet nog steeds zo gek op haar zou zijn geweest... had ik het wel aangedurft, maar ik weet dat hij nog steeds gevoelens voor haar heeft... dus is gewoon einde vriendschap als ik er wat mee zou doen.
 
Duidelijk dan toch Sjonny! Verder ben ik het biggy jay eens.. Zo lang er maar geen gevoelens meer zijn van je maats kant dan is het toch geen probleem..?
 
mjah als die vriend van mij, niet nog steeds zo gek op haar zou zijn geweest... had ik het wel aangedurft, maar ik weet dat hij nog steeds gevoelens voor haar heeft... dus is gewoon einde vriendschap als ik er wat mee zou doen.

Dat standpunt deel ik dus helemaal met je... Dat een meid omdat ze ooit wat met een kennis/vriend van je gehad heeft, een no-go is voor de rest van je leven, ben ik het niet mee eens...
 
550079_281119255349926_612939181_n.jpg
 
Hier inmiddels alweer 4 jaar. Huisje gekocht gekocht 3kwart jaar terug begint nu lekker op te schieten. Eind mei eens een potje trouwen.
Lekker serieus allemaal!:p
naamloos_zpse8d4575a.jpg
 
Back
Top