Girlfriends van forummembers #27

Status
Not open for further replies.
Haha nee hoor, ga d'r wel heen vanavond hoor.

En tja, ik ben nou eenmaal nog geen 23 zoals de meeste in GC, al ben ik ook geen 16.
 
Wou net zeggen, mijn pa en broer zijn politieagent en die vonden het allemaal prachtig met mijn sprintscooter.
 
Weet niet of die vader het tof vind, toen ik haar zaterdagavond naar huis bracht stond hij meteen voor de raam toen hij ons aan hoorde komen :p
 
Als ik mijn dochter bij een puberale puistenkop achterop de brommert zou zien zitten, had ik toch ook even gekeken watvoor stuk vreten 't was...Mocht het me niet aanstaan, kon die gaan lopen naar huis! LMFD!
 
Dat je dat hier durft te vertellen, dat jij een vrouw gewoon lesbisch hebt laten worden :D

Thnx had ik net nodig ;)

Sorry hoor, maar het klinkt echt als een doorsnee 16-jarige met nogal wat fantasie
en uiteindelijk gewoon vanavond met ze ouders thuis op de bank zit aan een glaasje fanta..

No offence verder:+

Als ik mijn dochter bij een puberale puistenkop achterop de brommert zou zien zitten, had ik toch ook even gekeken watvoor stuk vreten 't was...Mocht het me niet aanstaan, kon die gaan lopen naar huis! LMFD!



heerlijk topic hoor :D
 
nu al een tijdje met byou

leuke meid, alleen der moeder is egt ongelofelijk moeilijk, die belt egt elk uur op waar ze is enzo :p
dr pa is met pensioen en werkte bij defensie maar is egt een heele chille man,

dit is me grootste concurent :+
919635549_5_o-Od.jpeg

de linker dus
1038194858_5_ypxc.jpeg


gaat rechten studeeren, ze is nog niet dom ook :+
 
Laat ik 't dan maar doen:
-GolddiggerGolddiggerGolddiggerGolddiggerGolddiggerGolddigger!
-D'r ma belt vast omdat ze bang is dat d'r dochter zichzelf in d'r polsen snijdt. - "Rare emo's, je weet 't nooit."

j/k

Beste kip..!

Edit: ah, crap, te laat.
 
ja ze zal wel een golddigger zijn tuurlijk :+
haar pappie en mamie heben ook zat dusja :p haar fiat 500 staat al voor de deur en ze word over 2 maanden pas 18 :p en dan heeft ze nog 3 paarden hahaha

en van dat emo kan ik wel begrijpen ja, of loverboy idee? hahah
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top