Girlfriends van forummembers #27

Status
Not open for further replies.
Net zoals alle meisjes die mee doen aan die dingen, zal ze hard uit elkaar getrokken worden terwijl jij braafjes in Nederland rondhuppelt ;)

Zit misschien een grappige ondertoon in, maar het is wel zo.
Vrouwen + mooi weer + strand + drank + hitsige kerels = epic fail
 
Ik sprak mijn ex vandaag weer, is ze ineens bi zegt ze. Zegt ze dat ze nog wel eens een x een trio zou willen proberen, heb maar gezegd dat het eten op tafel stond:D
 
Gebeurd niet bij iedereen natuurlijk, maar ga jij maar eens 3 maanden bij dat soort organisaties werken in een mooi land. Good luck!

Heb al veel relaties kapot zien gaan op dat soort vakanties in ieder geval ;)
 
Ik begrijp sowieso niet wat je bij die beachmasters hoerezooi te zoeken hebt, maar daar zal ik wel simpel in zijn.
 
Welke van de 2 :p ?
Nee maar kan je weer alles enz ?
Geen rolstoel meer ?
Of hoe vorderd de situatie nou ?
 
Haha 't is die gene waar ik zelf ook gek op ben :p

D'r heeft zich in de tussentijd nog een 3e persoon gemeld :p Nog een ex van me die ineens vanalles van me moet hebben. Ik niet van haar dus.

Vader van het meisje waar ik vanavond heen ga is niet thuis. Als hij niet thuis is wil hij niet dat er jongens daar komen haha. Nou wilde ze dat ik ''stiekem'' kwam maar na even over te hebben gepraat zei ze kom maar gewoon een half uurtje van tevoren voordat hij weg gaat, kan ik je even voorstellen enzo.

Dikke prima dus :p

Ik zit niet meer in die rolstoel gelukkig, paar weken al niet meer. Eerst liep ik moeilijk nog met krukken, dat ging toen steeds beter. En nu loop ik gewoon weer zonder krukken. En niet eens super mank ofzo, vrij normaal. Maar ik kan niet super lange afstanden lopen.

Gelukkig dat ik vanavond nog even naar haar toe kan, vind ze zelf ook heel fijn, maar ik moet morgen weer onder het mes en dan kan ik weer effe een weekje ofzo geen scooter rijden dus ook niet daar heen. Moet zij hier komen maar is nog best een eindje fietsen voor d'r.

Ohja, en haar vader is politieagent :D
 
Sorry hoor, maar het klinkt echt als een doorsnee 16-jarige met nogal wat fantasie
en uiteindelijk gewoon vanavond met ze ouders thuis op de bank zit aan een glaasje fanta..

No offence verder:+
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top