Girlfriends van Forummembers #23!

Status
Not open for further replies.
Zo, vanmiddag bij een meisje langsgeweest die ik tijdens t uitgaan had leren kennen maar nooit echt veel gesproken daarna. Maar je moet wat op de zondag:p
Was wel leuk, bij haar boven dvdtje gekeken en uiteindelijk aangeduwt.
Niet echt mijn stijl/gewoonte maar who cares 't was wel goed:D
Alleen weer jammer dat ze daarna gaat smsen, dat was ook niet de bedoeling:p
 
Wat verwacht je dan. Dat je een dvdtje gaat kijken en vervolgens weggaat en nooit meer iets van haar verneemt? Lijkt me logisch dat ze een smsje erna stuurt.
 
hmm gister meisje ontmoet in de kroeg.. beetje mee lopen praten en daarna mee lopen zoenen (jemig).
Dusss was allemaal erg gezellig, vanavond ga ik dr ff langs filmpje kijken :p.. zal proberen rustig aan te doen
 
Zo, vanmiddag bij een meisje langsgeweest die ik tijdens t uitgaan had leren kennen maar nooit echt veel gesproken daarna. Maar je moet wat op de zondag:p
Was wel leuk, bij haar boven dvdtje gekeken en uiteindelijk aangeduwt.
Niet echt mijn stijl/gewoonte maar who cares 't was wel goed:D
Alleen weer jammer dat ze daarna gaat smsen, dat was ook niet de bedoeling:p

foto of hiv
 
Wat verwacht je dan. Dat je een dvdtje gaat kijken en vervolgens weggaat en nooit meer iets van haar verneemt? Lijkt me logisch dat ze een smsje erna stuurt.

Naja, zij kwam met het voorstel en het iniatief dus had ook gewoon gekunt dat ze geil was en ik was het dichtst in de buurt?8P
Naja het is ook wel een erg leuk meisje, maar tis nog niet zo lang geleden dat t uitging met mn ex. En dat was nogal onverwachts voor mij omdat ik er echt 100% voor ging met haar..
 
[ir]http://img220.imageshack.us/img220/7411/jonne.jpg[/ir] en een pic anders krijg ik hiv:p
 
Ik vind het roken van t meisje echt totaal geen probleem, vind t zelfs nog wel n lekkere smaak hebben. (nee rook zelf nooit)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top