Girlfriends van forummembers #26

Status
Not open for further replies.
me ex was ook 15 toen ik dr leerde kennen, ik ook 19 geloof ik.. vervolgend werd ze wel rap 16 maar affin.. heb er volgens mij 3 jaar wat mee gehad!. en leuke tijd gehad :).. en ze was geestelijk int begin gelijk aan mij hoor.. na een jaar of 2 merkte ik wel dat ik wat volwassener ging denken over dingen..

Tjah, m'n eerste serieuze gf was 5 jaar jonger dan ik, 1,5 jaar goed gegaan... M'n 2e gf was ook 5 jaar jonger, 4,5 jaar goed gegaan... M'n huidige gf is 3,5 jaar jonger (ik wordt bijna 31, gf is 27)...

En iemand van 18 die iemand van 12 heeft is echt wat anders als iemand van 38 die iemand van 32 heeft :+
 
heeft een date:)
Ze stelde voor om naar New Kids turbo te gaan, niet echt een leuke/spannende date ofzo. Maar na de film gaan we nog de stad in denk in. En anders zorg ik daar wel voor. Alleen filmpje pakken is niet leuk, dat moet je met maten doen en bier drinken en kut roepen. Ik heb wel een kinderlijke kant ontdekt, maar gelukkig is die niet negatief:p
 
Ik zou sowieso niet naar de film gaan als eerste date, en al HELEMAAL niet naar die new kids film. Als ik denk aan het volk dat daar zit, niet echt een ontspannen sfeer om je meisje beter te leren kennen, maar ieder z'n ding:p
 
heeft een date:)
Ze stelde voor om naar New Kids turbo te gaan, niet echt een leuke/spannende date ofzo. Maar na de film gaan we nog de stad in denk in. En anders zorg ik daar wel voor. Alleen filmpje pakken is niet leuk, dat moet je met maten doen en bier drinken en kut roepen. Ik heb wel een kinderlijke kant ontdekt, maar gelukkig is die niet negatief:p

Gewoon doen die film, beetje voor jezelf opkomen mag best en als mevrouw het zelf ook voorsteld is het prima.

Lekker genieten van New Kidsssss +ralf+
 
Vriendinnetje heeft dus gister een surpriseparty voor me georganiseerd op haar werk (cateringbedrijf) voor m'n verjaardag:D. Al m'n vrienden uitgenodigt enzo en ik wist van NIETS! Was wel echt erg tof!


:love:
 
Iemand nog een idee voor een leuke date? De winter zuigt echt, veels te koud en amper wat te doen 's avonds :p

Gewoon iets drinken in een eetcafé, is het een leuke date kun je altijd nog blijven hangen om een hapje te eten. Is de date kut kun je na een paar drankjes aftaaien.
 
Gewoon iets drinken in een eetcafé, is het een leuke date kun je altijd nog blijven hangen om een hapje te eten. Is de date kut kun je na een paar drankjes aftaaien.

Dat heb ik de vorige vier dates ook al gedaan :p Wil weer eens wat anders doen.

Schaatsen :') Haha, disco-schaatsen! Helemaal los op het ijs.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top