Girlfriends van forummembers #27

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Ging over wat je doet met je eerste date?

Misschien dat mensen nog wel weten wat ik deed?

Maar hier even wat dingetjes die ik eigenlijk altijd doe!

- Naar het strand met of zonder hond? Lekker uitwaaien, bakkie doen?
- Rondje door het duinen/ bos lopen met of zonder hond, daarna bakkie doen in het duin?
- Thuis filmpje kijken, gelijk op dat bed gaan liggen en kijken. In mijn geval gaat het niet anders door gebrek aan ruimte voor een stoel! lig je gelijk in de goede houding!
- Stad in, winkelen en door naar het cafe. Wederom een bakkie halen en mensen kijken!
- Schaatsen, elke dwijlpauze een chocomel en daarna warme appeltaart eten.
- Gewoon afspreken in de kroeg, paar biertjes erin en hopen dat ze de eerste is?!

:*

Oja gefeliciteerd Bart :)
 
Zaterdag struikelde ik wel bijna over een meisje van 18, ze vroeg hoe oud ik was en of die kleine naast me van mij was (jochie van een jaar of 12) Leek haar wel schattig...
 
haha ja jij met je 2 meter!

Nou geit gebruik ik nog wel eens als mooi verhaal! Die is niet echt schattig meer, alleen toen het klein was! Hond is nog steeds mooi, maar toen het een pup was hij zo schattig! Althans volgens de dames :p Chocolade bruine labrador :*

Oja, gistr nog met een vrouwtje over het strand gelopen met de hond ;)
 
Ik wist gewoon dat het een taart van de Hema was:p
Zijn best goeie taarten hoor, niet teveel poespas maar wel lekker. Hoewel ik ze liever zelf maak, alles voor de pak op mijn werk.

Gaat geloof ik lekker hier, ze is ook wel over een serieuze relatie aan het denken. Dus kan misschien wat leuks uit rollen. We zien het wel, mocht er iets zijn dan komen er wel pics;)
 
Ging over wat je doet met je eerste date?

Misschien dat mensen nog wel weten wat ik deed?

Maar hier even wat dingetjes die ik eigenlijk altijd doe!

- Naar het strand met of zonder hond? Lekker uitwaaien, bakkie doen?
- Rondje door het duinen/ bos lopen met of zonder hond, daarna bakkie doen in het duin?
- Thuis filmpje kijken, gelijk op dat bed gaan liggen en kijken. In mijn geval gaat het niet anders door gebrek aan ruimte voor een stoel! lig je gelijk in de goede houding!
- Stad in, winkelen en door naar het cafe. Wederom een bakkie halen en mensen kijken!
- Schaatsen, elke dwijlpauze een chocomel en daarna warme appeltaart eten.
- Gewoon afspreken in de kroeg, paar biertjes erin en hopen dat ze de eerste is?!

:*

Oja gefeliciteerd Bart :)

Met een beetje geluk over een week of 9 loopt zoiets hier rond;

98ykg1.jpg


Zou dat ook werken? :p
 
zeker weten zo een woelige warme kleine speurneus is altijd goed! Je kan het natuurlijk ook een beetje verheerlijken! Met die van ons was het zelfs zo, dat me moeder door het dorp liep en echt ong. elke 20 meter moest stoppen omdat mensen de hond wilden aaien!

Maar jij was toch al voorzien Robbert of zijn der ondertussen al zoveel dingen veranderd!
 
Ooo, als je dan tussen al de aanstaande moedertjes woont met van die kleine hondjes! Doet het altijd goed :*
 
Gvd, sms't ze net dat ze niet weg mag en dat haar ouders een beetje moeilijk lopen doen over dat ze zo vaak weggaat en zich misdraagt. Er is niks gebeurd tussen ons 2 behalve ff chillen en een beetje zoenen enzo.
 
Nja, zo een idee had ik ook al. Er is alleen niks wat ik als misdragen kan verklaren, dat vind ik zo raar. Straks zien die ouders mij al komen en denken ze hele verkeerde dingen:p Maar we zien wel waar het schip strand.
 
Ik zou me serieus schamen tegenover die ouders als ik met mn 19 jaar mezelf zou moeten voorstellen aan die ouders.. :p


"Hoi, Ik ben 19, dus je snapt zelf ook wel dat ik je 15 jarige dochter aan ga slingeren!"


:+
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top