Girlfriends van Forummembers #25

Status
Not open for further replies.
Tis wel weer in onder de mensen hier of niet? Ex-en weer terug krijgen....

Is de nieuwe forum-hype, duuuhhhh :+


Net chill bbq gehad en nu ff douchen en de kroeg in met een stel.

Zit weer helemaal goed tussen ons. :)

Vooralsnog... :p

Hey mannen zal de mijne ook maar is even posten.....met volle trots ben erg gelukkig en heb er twee mooie kids bij gekregen!:D ze is alleen tien jaartjes ouder dan ik ben maar echt een schatje!:D

[Ir]http://i48.tinypic.com/5evj9x.jpg[/Ir]

LOOOOL, hoe oud ben jij dan?

nou mij niet gezien!
die kwezel kan lekker opbokken.....


ik ben zelf 26:)

effe serieus.

Weetje hoe relaxt het is om een oudere GF te hebben... al is het alleen al omdat je 10x langer kan stoten voordat je komt :D (kan ook een nadeel zijn btw :X)

Ik heb ook weer veel te veel "non-verbaal" contact met m'n ex. :+

Mja, zolang het daar bij blijft hoor je me niet. :p

dus
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb echt totaal niks met oudere vrouwen. Doe mij maar jonger of even oud. En een oudere vrouw hoeft niet perse beter in bed te zijn. Dat willen sommige alleen maar geloven voor zichzelf. Ik heb meiden gehad die mij wel ff uit elkaar trokken maar ook andersom. Dat ligt echt aan het vrouwenmens zelf!

In iedergeval zometeen lekker naar intents met me meis, goed zin aan!
 
leeftijd moet toch niks uit maken....kijk ik heb ook me grens maar goed ze doet jong voor en we zijn erg gelukkig samen....denk dat het belangrijkste is...zou dr voor geen goud willen missen! ik hou ziels veel van haar!:D
 
Daar gaat het ook om.

Heb zelf ook tijd geklooit/gedate met een oudere(vrouw) meisje. Was echt leuk ding. Vroeg alleen pas na 2 weken hoe oud ze nou eigenlijk was, Ondanks dat ze er totaal niet oud uitzag. Was het toch wel ff schrikken.
 
ghehe bij een vriendin van ons. toen we haar leerde kennen dachten we dat ze rond de 26/27 was.
is ze 33 :p

wel vet relax wijf!
 
het zijn twee jongens de ene ga ik denk ik volgendjaar laten pitbiken....en daarna racen en sprinten:D
 
Last edited:
Ik heb echt totaal niks met oudere vrouwen. Doe mij maar jonger of even oud. En een oudere vrouw hoeft niet perse beter in bed te zijn. Dat willen sommige alleen maar geloven voor zichzelf. Ik heb meiden gehad die mij wel ff uit elkaar trokken maar ook andersom. Dat ligt echt aan het vrouwenmens zelf!

In iedergeval zometeen lekker naar intents met me meis, goed zin aan!

Dat heb ik dus juist andersom, heb liever een vrouw met wat meer ervaring die weet wat ze lekker vind etc, heb nogal slechte ervaring met jongere vrouwen, en echt goede ervaringen met dames van mijn eigen leeftijd of wat ouder :)
 
Recente van mij + vrouwtje

29052010471.jpg
 
Een half jaar en er al zo mij bezig, kan mij er niet zoveel bij voorstellen met je 26 jaar. Ik ben nu 25 en heb 9 maandjes met me meisje (zij 34 en 2kids), maar ik zie ze echt niet als mijn kinderen of als mijn verantwoordelijkheid. Kan zeker wel goed met ze opschieten hoor, maar om gelijk papa te gaan spelen gaat mij veel te ver.

@ Bart: Ja en nee, gaat prima tussen ons, maar in mijn kop is het nog 1 grote twijvel (vanwege wat ik hierboven beschrijf, ik zie mezelf niet nu maar ook niet later die verantwoordelijkheid nemen)
 
Ik heb gewoon een mooie band daar mee opgebouwd en prijs me zelf daar wel gelukkig mee dat is ieder voorzich denk ik.....
 
Jep is ook zeker niet aanvallend oid bedoeld, je moet juist blij zijn dat je dat ook ziet zitten, anders kom je in een zelfde situatie als ik dat je gaat twijvelen aan je relatie..
 
Komt goed ook al is het niet altijd even makelijk....maar heb het er zeer zeker voor over! vind het prachtig!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top