Girlfriends van Forummembers #24!

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Bijna 2,5 jaar :W

Chillen in Mayrhofen:

872618609_5_TZoc_1.jpeg
 
Beter Bert.

even terug op Xiphos, why the hell was dat gebeurt? Ik bedoel, waarom deed je vriendin dat?

Vrouwen slaan is klote, doe ik liever ook niet... maar als ze doorgaan, moet je het dan maar pikken?
Ik d8 het niet.... maar dan niet op gezicht slaan, dan doe ik liever ijsbeentje ofzo...
 
hm zegt dat meisje dus vanavond dat ze gelovig is :+..
Nu heb ik daar altijd zon gevoel van kortzichtigheid en brainwashpraktijken bij, maarr ze kwam tot nu toe wel redelijk ruimdenkend over...
 
Mijne gelooft ook in iets, en is beetje een hippie maar voor de rest nergens problemen mee. Ze gaat ook niet meer naar de kerk gelukkig :D!
 
Beter Bert.

even terug op Xiphos, why the hell was dat gebeurt? Ik bedoel, waarom deed je vriendin dat?

Vrouwen slaan is klote, doe ik liever ook niet... maar als ze doorgaan, moet je het dan maar pikken?
Ik d8 het niet.... maar dan niet op gezicht slaan, dan doe ik liever ijsbeentje ofzo...

weglopen....


vrouw slaan is het laagste wat je kant doen imo..
 
Er is natuurlijk wel een verschil tussen slaan en een corrigerende tik geven hè:+

Natuurlijk ga je een vrouw geen knock-out punch verkopen, maar als zei bijt, krabt en mept mag je imo best bijv. een ijsbeentje geven zoals driftpromo zegt.
 
hm zegt dat meisje dus vanavond dat ze gelovig is :+..
Nu heb ik daar altijd zon gevoel van kortzichtigheid en brainwashpraktijken bij, maarr ze kwam tot nu toe wel redelijk ruimdenkend over...

Pff ook nog :+

Mn gf is van huize ook gelovig opgevoed. Gelukkig doet ze er zelf niks mee. 1x per jaar naar de kerk voor kerst, en ze vraagt mij niet mee +ralf+

Ruimdenkend gelovig kan dus prima :7
 
denk dat weinig vrouwens je zomaar uit 't niets zullen slaan....


vaak is ligt het toch in de relationele sfeer, en dan zijn er zo veel andere manieren om het te stoppen dan er meteen op los te rammen.. duw van je af/houd vast/ loop weg.

mjah kijk er ook heel anders na, heb wat dat betreft veel meegemaakt.. tante/vriendinnen die echt helemaal in elkaar geslagen werden...
 
Nah een vrouw hoeft mij echt niet te bijten, krabbelen en slaan. Dan krijgt ze gewoon een tik terug. Wie denkt ze wel niet dat ze is. Emancipatie wouden ze toch, dan krijgen ze ook gewoon tikken terug als ze veel te ver zijn gegaan.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top