Girlfriends van forummember #29

Ik vind het alleen duur, ERG duur.

Dat gaat idd nergens over.
Maarja, vaak willen mensen (lees de vrouw) geen concessies doen, dus toch doen.
Bedrijven zijn ook niet achterlijk.
Een gouden ring? oh, een trouwring...andere la, andere prijzen.
 
Maatje van me was opzoek naar nieuwe kamer en kreeg een op een toplocatie aangeboden.
Tot hij bij 't kennismakingsgesprek hoorde dat z'n huisgenote to-be maanden volgepland zit met allerlei bruiloften van vriendinnen; dat geouwehoer had 'ie geen zin an en trekt hier nu maar bij mij in huis in. :+
 
Pff moet er niet aan denken om met m'n ex samen te werken :p dat zou serieus een rede zijn voor me om een andere baan te zoeken.
Ik zeg niet aan beginnen.
 
Het is maar een bijbaantje hè jongens, studeer nog:rolleyes:
Verder werkt ze ook op een andere afdeling dus valt ze niet direct onder mijn regime;)
 
Bij mij op het werk zijn er ook wel mensen die een relatie met elkaar hebben... Ken geen collega's die exen van elkaar zijn, dat kan best vervelend zijn, vooral bij een klein bedrijf lijkt me...

En voor trouwen hoef je niet aan de ketting te liggen hoor, is ook meer symbolisch enzo... M'n gf wil het graag, en daarom doen we dat... Als ik er op tegen was, ging het niet door...
 
Pff moet er niet aan denken om met m'n ex samen te werken :p dat zou serieus een rede zijn voor me om een andere baan te zoeken.
Ik zeg niet aan beginnen.

Heb dat dus met een klasgenootje gehad in de tweede klas op het mbo....

9 maanden wat mee gehad, ging ze vreemd.. Toen nog 3 jaar bij haar in de klas gezeten :p geen succes haha
 
Hier is het helaas voorbij, gevoel is weg van (helaas) alleen mijn kant. Behoorlijke kutperiode, maar soms moet je voor jezelf gaan en niet uit medelijden bij iemand blijven. Op de lange termijn word niemand daar beter van...

Mooi klote, hoe lang had je een relatie?
 
Probleem van trouwen is:

Eerst leer je elkaar kennen en na een korte tijd zegt ze:
1: Ik hou van je!
Daarna ga je trouwen en dan zegt ze:
2: Ik hou heel veel van je!
En dan komt vaak het scheiden en dan zegt ze:
3: Ik houd alles van je!

:X
 
Was van t weekend weg met reisje van studie en ben daar ook paar chicks tegen gekomen. 1 was echt cute, maar helaas al bezet. Begon wel enorm te twijfelen want het was echt een spelletje van wie het eerst wegkeek.. En dan zijn 10 seconden best lang als je niks zegt en dr recht aan kijkt.. Zegt ze de volgende dag... "Ja mijn vriend...". Was wel even een fail :p Een andere wilde wel een beschuitje met mij eten dus die ga ik nog even aanspreken op facebook. Een derde echter was best wel chick om te zien, maar kleedt zich nog niet echt zo. Kleding was oke, maar met een beetje make-up of mascara en dr haar los is het best wel een chick. Ze heeft saaie vriendinnen en hoorde van vrienden dat ze best wel in een dal zit en iemand nodig heeft die haar daar uittrekt. Ze is bezig met het uitbreiden van haar comfort zone door o.a. mee te gaan met zo'n reis maar niemand geeft haar echt een kans omdat ze erg stil en saai is. Die vriendinnen van haar zijn zo duf als wat en heb je niets aan. Zouden jullie die moeite doen? Op zich best een leuk project om te kijken waar t eindigt, maar zo passief moet je ook wel tegen kunnen.. Aan de andere kant vind ik het wel leuk om mensen te helpen en ze vooruit zien komen.. Denk dat ik maar eens een berichtje ga sturen naar dr op facebook.. ff kijken hoe t afloopt.. Kan t altijd proberen.. als ze voor je gaat zit je ook vaak gebakken :)
 
Back
Top