Girlfriends van forummember #29

Foto boeit niet en ik ga haar niet hier neerzetten! Doe maar een mental image van iemand die best leuk koppie heeft, goed lichaam maar net even die final touch mist wat haar een flinke vooruitgang zou geven!
 
Bij passieve truttenkoppen zou ik echt uit de buurt blijven. Die komen nooit los, vreten energie en zeggen doei als het goed gaat.

Laatst ook zo'n griet
Vind mijn vriend ook leuk.
Zou mijn vriend nooit doen.
Mijn vriend kan dat niet.
Daar werken ik en mijn vriend aan.
Mijn vriend vindt dat ook lekker.

Had d'r allang smerig kunnen nemen.

kutwijven allemaal! :p
 
Ja, maar de klacht is dat ze allemaal op verschillende manieren makkelijk zijn. :p Wel vriend, geen vriend met de juiste aanpak beginnen ze allemaal te klotsen daar beneden. Helemaal als ze met vriendinnen zijn, dan is het minder gelul en meer actie. Alles is relatief.

Laatst nog een collega van 34 tijdens een pilsje in de kroeg. "Ja ik heb een enorme drang om met andere mannen naar bed te gaan, maar dat zeg ik maar niet tegen mijn vriend". Huisje-boompje-beestje-hypotheekje, NEE dat zou ik niet zeggen NEE! Wtf man.
 
Haha duidelijk hier ja.. Had deze reacties wel verwacht ja :p
Ik ga vd week wel even met dr babbelen. Niet te inhalig, lekker laten gaan en als het niets wordt boeit het ook niet :p zijn wel andere gewillige wijven :p
 
kwam tijdje terug de ex van goede vriend van me tegen... is al 2 jaar uit ofzo, maar ik weet dat hij nog steeds gek op der is...

helaas zijn we bij haar thuis even wat gaan drinken, en merk ik dat ik haar steeds leuker ga vinden...(wederzijds) echt vind ik het nogal kut streek, dus loop al een tijdje te kutten in mezelf. Denk dat ik beter gewoon zo kan laten, hoe jammer ik het ook vind :(
 
Ongeschreven regel nr.1...

Gevoelens kan je wel onderdrukken maar mocht je haar op vriendschappelijke basis blijven zien, krijg je elke keer weer een klap. Maar als het een echt goede vriend is dan kan je beter daar voor kiezen. Evt. kan je het ook tegen hem zeggen en kijken hoe hij hier tegenover staat.

Lastige situatie...
 
heb hetzelfde gehad,, alleen die maat van me heb ik dus op de hoogte gesteld hoe ik me voelde tegenover die meid.. en hij gaf aan van die meid is helemaal niks voor jou,, niet jou type,, maar doe je ding, ik heb een andere vriendin.

Zo gezegd zo gedaan,,*D ik ken die meid al 4 jaar,, nooit gezien als potentiele vriendin.. wel gezellig maar voor een #yolo-type:W als ik leek het niet de beste oplossing ( zei heel zorgzaam, en ik sinds een zwaar ongeluk in 2008 een beetje als, gewoon doen.. heel spontane acties, val van het ene in het andere..zo ook met vrouwen.. niet heel stabiel..)

uiteindelijk na 4 jaar dus op een totaal andere manier leren kennen! een meid die me 99% vrij laat om te doen wat ik wil, die mij begrijpt ( lastig verleden bla bla ) en veel spontaner leuker en ondernemender als ik ooit verwacht had, die mij tegelijkertijd een beetje in toom houd in de zin met mijn streken ivm mijn gezondheid ( knie na aanleiding ongeluk ) maar wel op een goede manier! ben nu zelf 21, zei 19,, heeft meer rijbewijzen als ik, sommige kennen het motorverhaal haha.. topmeid!:love::love:

nu een half jaartje samen, volgende maand samen weekend berlijn.. ken tot nog toe mijn geluk niet op, tot nog toe mijn meest ''stabiele'' relatie met iemand die mij echt kent en eer geen moeite mee heeft! :-::W
 
even gepraat met me broertje... ga 't toch maar niet doen, weet wat hij voor haar voelde/voelt... en ga een vriendschap van 15+ jaar niet daardoor verneuken... heel erg jammer, want kon het altijd erg goed vinden met haar... maar dit is gewoon niet verstandig...

twijfel nu nog om het haar irl of via tel te zeggen.... vooral omdat irl, je soms stomme dingen doet :p
 
Een van m'n betere vrienden gaat met mijn ex, nu geen vriend meer.

Moet wel in heel goed overleg gaan en wat tijd overheen gaan wil zoiets goed gaan (dit was na krap een maand na een relatie van 4 jaar).

Bij ons is er de ongeschreven regel: van de ex van je maten blijf je af, je schiet er nooit wat mee op
 
wat jij heb gehad heb ik ook meegemaakt, was er goed ziek van en heb ze een tijd niet gezien.. uiteindelijk geen problemen meer mee. gewoon eerlijk en open zijn
nou zie ik ze regelmatig
 
Mijn ex was al soort van vreemd gegaan en zat 2 weken na het uit was tussen ons gezellig met mijn maatje een bakkie te doen, ehhh :p Maatje nam geen contact meer met me op, was bang voor mijn reactie. Ben met je eens dat het goed kan gaan alleen sta ik er eerlijk gezegd niet voor open, liever kwijt dan rijk dan heb ik er ook geen last van.

Nu ehm net 10/11 maanden een relatie geloof ik (zij dus), hebben ze een nieuwbouwhuis gekocht van 250k :p geluk d'r mee! Ben benieuwd hoe lang het goed gaat :p Het is zijn eerste Gf dus zit nog op de roze wolk.

Laatst op een trouwerij nog wel de halve schoonfamilie gesproken na een jaar niet gezien te hebben. Leek bijna of ze blij waren me te zien, was wel gezellig iig.


Ik nu alweer 4 maandjes een relatie, gaat lekker! :W
 
Heb het hier ook mee gemaakt.
Had een goede kameraad en kwam er vaak over de vloer altijd gezellig en veel lol.
Een andere maatje van mij ooit meegebracht daarheen en ook goed.
Tot ik echt een leuke meid leerde kennen .D
Deze ging ook wel eens mij en je gunt ze wat vrijheid en zocht er ook niks achter als ze naar me kameraad en vriendin ging om met zijn vriendin gezellig te zitten.
Ong anderhalf jaar gehad met der .
Tot ze ineens het uitmaakte.
Geen reden niks en ik wou toch weten hoe en wat.
Dus ik aanbellen bij der ouders bleek ze op de zelfde dag dat het uitging met me beste vriend gezellig uit eten te zijn.
Zo kwam ik er dus achter daarna dat de ene beste kameraad mij zat voor te liegen.
Want ze waren daar al een maand aan het flikflooien met zijn 2en en hun lieten het toe en zeiden ook niks ervan.
3 vriendschappen ineens weg en een hoop ruzie.
Het is gewoon k#t als je vrienden het toelaten dat je eigen vriendin ,waar je op dat moment nog steeds zo gek op bent als eerst met je beste kameraad ervandoor gaat.
Daarom zou ik nooit een vriendin willen afpakken van mijn vrienden of een ex ervan nemen
 
Back
Top