Girlfriends van forummember #29

evolution18

Maykel a.k.a Muis
aangezien het alweer uitgestorven is, hier een nieuw topic :)

brand maar los!!!

zelf 27 augustus naar een meisje geweets in venlo, maar dat is niet mijn type verder.
was gezellig maar verder ook niet :)

ga 1 oktober een weekendje naar een meisje in Axel (zeeland), kijken wel of dat gezellig word :#
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

aangezien het alweer uitgestorven is, hier een nieuw topic :)

brand maar los!!!

zelf 27 september naar een meisje geweets in venlo, maar dat is niet mijn type verder.
was gezellig maar verder ook niet :)

ga 1 oktober een weekendje naar een meisje in Axel (zeeland), kijken wel of dat gezellig word :#

Zoek jij ze door heel Nederland?
 
Vet, 27 september moet nog komen :p Je weet nu dus al dat dat meisje niets is ? :+

27 augustus bedoel ik :p

dat meisje volgende week heb ik in deventer ontmoet via een bekende van me op
een klein feestje.
gaan we daar ff een feestje bouwen :#

Dat doet Lexa.nl

nee zo wanhopig ben ik niet :+

blijf eens van die tripjes af muis... met je vrouwen uit de toekomst :)

status hier is nogsteeds onhappy single :p

ja ik zie ze vliegen whehehe.
ik kan er langzaam wel van genieten het single zijn, maarja nu komt het gewoon op mn pad :p
 
K heb er ook wel van genoten hoor van t single zijn. Hoewel k niet echt op zoek ben geweest en dacht van 'ik moet nu een vriend' oid ben ik nu heel erg happy met iemand!
 
Grmbl, ik loop mezelf weer gek te maken, nu ik t gevoel heb dat een oude bekende wat meer interesse lijkt te tonen.
Héél hatelijk, want grote kans dat t bs is.
 
Grmbl, ik loop mezelf weer gek te maken, nu ik t gevoel heb dat een oude bekende wat meer interesse lijkt te tonen.
Héél hatelijk, want grote kans dat t bs is.

Die mocca weer? Die van mij heeft het ook weer geprobeerd een op de andere dag stond ze op een festival binnen tien minuten was het bal -:- Weer een week volgehouden toen kwam de ratio weer voorbij. En nu is het weer afgekapt tering wijven :D
 
Al bijna 4 maandjes met mijn GF.. nog steeds erg blij met haar!
2 weken terug nog 3 dagen naar Parijs geweest 8)

300355_2414208760293_1403541387_2841099_2147395426_n.jpg
 
Back
Top