This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

gepakt voor vuurwerk en nu ?

ik ben meestal ook al erg fanatiek bezig voor nieuwjaar maar als ik het zo lees moet ik maar ff voorzichtig doen want die straffen en boetes zijn niet mis
 
stealth2000 said:
ik moest een half jaar geleden een nacht de cel in wegens vuurwerk dus dit valt wel mee


dat moet ik ook kunnen overleven ..

maar ik bijna niks bij me en het was legaal :|

dus zal wel meevallen denks
 
hahaha dat had ik ook ikk had een bommetje (astronautje) 1 januari afgestoken en toen hoorde ik HALD :X en toen was het hollen maarja toch gepakt en mocht ik mooi voor halt werken
de reden wat ze zijden op halt (jaaah die ouwe omaatjes die zijn bang en denken dan dat de derde wereldoorlog aan de gang is enzz.....)
 
Whhaa ben vorrig jaar aangehouwe dik in de boeien alles werd egt behandeld als een crimineel :S moest ik de volgende dag melden op het bureau halt om een afspraak te maken voor te vegen.. had best veel bij :S strijkers en nitraten en vlinders gelukkig zijn ze niet bij me thuis gweest toen


weksel
 
Echt een schijthekel ook aan jongetjes, die nu al met astronautjes bezig zijn, pof knal pang overal :|

Doe t dan meteen goed