gepakt voor vuurwerk en nu ?

Divided

Banned
ben net gepakt met vuurwerk (jawel 5 kanonslagers :|)
iedereen moest zakken leeg een juist ja ik had wat bij me :(

gevens over geschreven (5 Hele astronauten) in beslag |(

ze zeiden van je hoort nog van ons..

wat zou de boete zijn ?

Advertisement - register to remove this

Ik werdt door verwezen naar halt, ik ben toen gematst door die agenten.
Ik had toen 800 strijkers en 5 doosjes vlinders bij me, en ze hebben opgeschrevend at het om 200 strijkers ging, de rest zullen ze wel in hun eigen zak gestoken hebben maar dat boeit me niet :P
Anders moest ik naar officier :)

Ik moest op nieuwjaarsdag werken bij een schoonmaakbedrijf :) 8 uur om precies te zijn

jah, weetje hoe lol.
K heb net in dat vuurwerk topic jou post gelezen, dat j enog wat legale "shit"bij je had
whaha
fantastisch, maarja
ik vindt'wel een goeie zaak dat ze er al op gaan controlere
k irriteer me eige dood dat er 's avonds overal al knalle te horen zijn

ligt eraan hoe oud je bent.. ik moest vorig jaar naar halt met 100 strijkers moes 6 uur werken (was toen net geen 16) maja het is toch altijd afwachten

hehe... lol...is dat ff mooi kut

Ik zou kijken of je zin hebt om op te staan om te gaan vegen..mocht dat niet het geval zijn dan lekker uitslapen en die boete betalen. Ik weet niet wat jou financiele situatie is natuurlijk, want als je het omrekent verdien je natuurlijk wel veel, afhankelijk van wat je nu verdient.
7 uur werken = 10 euro per uur.

Ik zou mischien uitslapen en die boete dokken, maar ik ben dan ook een uberluie aarsch :W.

strijkers?? die ben ik de laatste paar jare niet veel meer tege gekome. Vroeger hadk die ook, nu heb (zo lijkt het) haast niemand die meer. En terecht strijkers vind k wel errug risico. Iedereen loopt nu maar met die lytraten en vlinders te peure! Een paar doosjes harde klappers heb k genoeg aan, geld hebk hard zat nodig voor mn bierverslaving :o8P8P

Back