This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

gepakt@rollerbank.. :(

Status
Not open for further replies.
PS kben 2 maanden gelee aan gehouden en heb nog nix thuis gekregen van boete of wa, hoe lang ken da duren???? [/B]

maat van me had 3,5 maand gelede boete gehad.........nog steeds nie in de brievebus......
 
na 11 maanden is dat ding toch niet meer geldig? d8 ergens gelzen te hebbe ndat ie na 16 weken niet meer geldig is je boete.....

zelf w8 ik er al sinds augustus op... zo rond de 400 ofzo
 
ik was maandag ook gepakt@rollerbank

Ik had 1.8 KW met deze setup goed voor 115 euro boete.
Daarna gingen ze iets doen wat ik nog nooit gezien heb.

Heb een zijstandaard en ze gingen me geluid meten tilt 1 agent me scoot op zodat ie op zijstandaard en voorwiel leunt en een andere agent geeft volgas en houd DB meter erbij. Achterwiel zweefde maar 3 cm boven de grond met volgas echt niet normaal.

Maar had 105 DB met leo ZX 8P maar die boete wordt ook bepaald door officier van justitie echt klote dus.

En over 2 weken staan ze er zeker weer en moet er toch echt langs naar school echt kut gewoon
 
daarom is het verstandig een begrenzer te nemen. Ga me nou aub niet meteen als noob behandelen . Stel je begrenzer in op 1.4 kw ofzo en de wouten geloven je, en die klappen in hun handjes dat ze weer een vette boete kunnen uitschrijven. Je raakt op deze manier iig je scoot niet kwijt, jij blij, de wouten blij, iedereen blij. Black_phoenix heeft dit trucje al meerdere malen uitgehaalt. Zelf die begrenzer gelukkig nooit nodig gehad.
 
Zuigt voor je joost, wat zei je?

maar meneer geef me geen boete dan duurt het nog langer voor ik een c16 heb
 

Nee, bij mij zat er destijds een klein indonesisch manneke op die n0000it 80 kilo kon wegen. Tsjah kijk hoe dikker de agent hoe beter natuurlijk
 
Originally posted by Jasper
brommer van gijs is ook pas geleden over 2kw gegaan, ze gingen nog technisch onderzoek doen ook, dus hij is hem ff kwijt 8P

ja, hou op, hou op, brommer staat nu dus op bureau woensel zuid ofzo, dik over de 2kw heen (tellertje op de bank kon niet meer verder) mja, technisch onderzoek dus, ben benieuwd.
 
Originally posted by Michel@NRGMC2
maat van me had 3,5 maand gelede boete gehad.........nog steeds nie in de brievebus......

die dingen komen altijd als je er nie meer op rekent (mees6tal kijke ze wanneer je hem niet kan gebruiken )
 
doed...

een paar dingen op een rijtje:

1 je wil hard rijden
2 je wil een straatscooter hebben
3 je wil niet gepakt worden.

DIE DINGEN GAAN NIET SAMEN!!! of een straatscooter, of hard rijden.

als je snel en vaak rijd, heb je meer kans gepakt te worden, klaar, punt uit.

wil je hard rijden, zal je hem nog maar incidenteel kunnen gebruiken.

zoals xander al zei: Its all in the game.

je hebt dit risico genomen, toen je er aan begon, en dat is juist het feit, waarom het zo leuk en spannend is.

Sander

btw: vriend van me met 2.0 Kw + is ook gepakt, en heeft een €300 boete gehad....(schrale troost)

btw2: TIP!: ff iets extra werken vd vakantie
 

tuluk controleren ze nu in ene! zon beingt weer beetje te schijnen.

ik was dus in 2002 voor zomer gepakt @ rollenbank had nog net aan geen 2,0 dus 1,9 en heb nog steeds geen beukering binnen.
vriend van me is in 99 @ rollenbank gepakt en moest in 02 voor komen!!8P toen hij daar was is hij r onder uit gekomen met 75 euro boete!!!:|
hij had namelijk gezegd dat hij student was en dat hij heel hard met studie bezig was en dat hij dus geen geld had en dat hij stage enzo moest lopen en daar ook al geen geld voor kreeg enz enz. + toen hij dus gepakt was (in hoofddorp) 's avonds laat, moest hij maar naar guis lopen terwijl hij in uithoorn woont. en zo is hij r onder uitgekomen. ook zou hij zijn uitlaat terug krijgen. want hij had met de lokale dealer afgesproken om te zeggen dat het een leen uitlaat was van de dealer!!!!! maar die zou al vernield zijn en dus heb de dealer geld gekregen en gesplit met diejongen.



maar kan iemand een link of hiet ff een lijste maken waar je precies moet opletten als je de rollenbank op gaat. ik neem aan dat het ergens op het net staat??? ik wil namelijk ff uitprinten en in mijn buddy gooien dan!!
 
Last edited:
PM van j00st:


En, verwachtingen uitgekomen ?
 
bij een * hoef je niet altijd direct voor te komen. Meestal krijg je gewoon een schikkingsvoorstel.. bijvoorbeeld die 226 euro of meer.. ligt er aan hoe veel Kw die precies had...

en het klopt idd dat je als 'minderjarige' minder moeten betalen (de helft nl dus die 113 euro) alleen ben je op een scooterer minder jarig als je jonger bent dan 16.

Ik zelf rijdt ook 95 digi maar *gelukkig* (afkloppen!!) nog nooit zelf aangehouden.. wel een keer bij iemand achterop maar dat ding ging echt maar 50 en we hadden met zijn 2en geen helm op; ...
 

in berkel nooit gezeik gehad, ze staan altijd rond mn school.. ringdijk, station noord, straatweg, plaswijk..


Originally posted by JaguaRox
PM van j00st:



En, verwachtingen uitgekomen ?

:X
 

Helemaal waar..

Toen ik met me RS gepakt was durfde ik dus echt niet overal meer te rijden. Dacht echt dat ik gelijk weer gepakt zou worden. Dus ik keek nogal vaak achterom . Toen werd ik nog een keer aangehouden, nog nooit zo bang geweest . Maarja na een beetje geluld te hebben mocht ik gewoon door.
 
maat van mij ging ook ver over de 2kw en die kon zijn scooter weer terug krijgen voor 500 euries :S

dus ik hoop voor juh dat het bij jouw meezit..

en al die boetes van jullie vallen dus echt wel mee.. jullie mogen echt wel in je handjes knijpen..
 
hielt die sukkels altijd voor de gek met een toerenbegrenzor, als ik met een van mijn race scooters gepakt zou worden zet ik gelijk de benzine kraan dicht, choke erop en de skillswitch er half op zodat hij het niet doet, massa draad kan ik ook eventueel los trekken.
 
Status
Not open for further replies.