This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

gepakt@rollerbank.. :(

Status
Not open for further replies.

Joost@aerox

3BR Tuner
vanochtend aangehouden, motor naast me, gelijk gestopt...
staan er iets van 10 coppers bij 1 bankje( :| ) ik zie al wat gastjes van school, allemaal niet zo extreem opgevoerd, onder de 2kw..
dus hij start mijne, en wil hem erop rijden, en omdat het voor hun doen nogal hoogtoerig is zei die dude gelijk al van zooww dat gaat hard! maargoed ding erop, en die dude geeft klein beetje gas.. 1.5 kw.. daarna nog een keer, ongeveer halfgas, al dik over de 2 heen...
dussss aan de beurt ;( alleen hij matste me nog, op mn bon staat "totaal vermogen 2.0 kw" hopelijk is dat nog wat positiefs..
de agent zei nog, de volgende keer dat je dit vermogen haalt ben je hem kwijt, is dat zo?
en wat voor boete kan ik verwachten? want bij het boetebedrag staat een sterretje..
mark, boyd en ik waren nog nooit gepakt op een rollerbank, en we dachten eigenlijk dat dat nooit zou gebeuren maar helaas.. ik voel me zwaar fucked man

//edit//
kom net dit linkje tegen...
 
:'( geen andere woorden voor.. beter komen mensen met goede info Joost..

Heeft deze agent gelijk? Is hij z'n scoot volgende x kwijt?!?!? Of is t onzin?
 
* = boete wordt door officier van justitie bepaald, mn broertje had t ook, die kreeg een prent van 187 €. Dat van inname zeggen ze hier ook altijd, volgens mij zijn dat echter maar dreigementen.
 

ik ben 17.. zou ik 115 krijgen :?
 
Originally posted by Lennox
mijn broertje was ook 17

Mja maar Joost is alleen puur op vermogen gepakt, geen banden waar weinig profiel of zit of te veel dB enz enz of was dat bij je broertje ook?

Anyway.. Hoe kunnen we er duidelijk achter komen of Joost volgende x werkelijk zijn scooter kwijt is? Is dit na te vragen bv? Of is iemand hier juridies goed op de hoogte?
 
kheb ook al een boete van €115,- gehad, 30km te hard:|
doet idd ff pijn, en je voelt je zwaar fucked, ik hoop voor je dat het allemaal meevalt, maar aan de andere kant, klinkt misschien hard, en ik denk dat het er meerdere met mij eens zijn,
maar dat is de risico van je hobby...
 

was puur voor vermogen , ze zaten achter hem en dat had ie niet door.
 
Ik is ook gepakt met mijn scoot toen ie perfect liep voor 1 dag, kreed naast mijn maat (was op fiets) kan dus nooit boven de 35 geweest zijn (max toegestane snelheid in bebouwde kom (BULLSHIT AL ZEG HET ZELF)) komt sjef met motor naast me rijden en zee dak mee moest rijden, (ik kei lomp net dag van te voren begrenzer weggedaan LOMP LOMP LOMP !!!!!!!!:'() maar jah op de rollerbank over de 2 kilowatt, en ook geen bedrag, moet waarschijnlijk voor rechter verschijnen en da verhaaltje van in beslag name is gewoon een verhaaltje ze mogen nix meer onder jou scoot of brommer slopen.

Hebbie nu hoop ???

MZZL en succes Hellraiser

PS kben 2 maanden gelee aan gehouden en heb nog nix thuis gekregen van boete of wa, hoe lang ken da duren????
 
jah dat weet ik, maar ik heb ook wel is dingen gelezen over boetes van 225 euro das toch niet meer leuk man 115 is al fucked maar 225... das gewoon niet meer gezond zoveel geld daar moet ik 2 maanden voor werken ofzo!

//edit//
ja, met dat voorkomen steek je me wel een hart onder de riem :X
 
khoorde deze week ook een verhaal van een gast met getunede mhr en pro-race pijp enz. die was na de 2e keer over 2kw z'n scooby wel kwijt???? maar ik heb dit niet van die gozer zelf gehoord. maar van een redelijk onbetrouwbare bron...
 
Ik had met me rs ook ruim 2kw..

Die dude wilde hem niet verder opentrekken en reed in zijn 2..

Maar van de week boete gehad: 113 euro :S snap er niets van want hoort officieel 225 euro te zijn.

Jeroen
 
2kw op je boete ? en je zeurt er over ?

Heb het meerdere malen gehad op de bank met std 50 enz....

ben blij met die 2kw man!!
 
vriend van me toevallig ook deze week gepakt. mhr-r 70 etc eronder.. had ook dik over de 2 kw.. die gast heeft nu een boete gehad van € 226. dus ik vrees t ergste voor je.... en dat van dat je minder jarig bent klopt ook nie, want hijs ook pas 17...
 
Status
Not open for further replies.