This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Gepakt op de rollerbank

Originally posted by Daniël >>Area.51
Ik HAD zo'n dingetje met een afstandsbediening maar ik kwam niet eens vooruit met begrenser erop... dus heb ik em verkocht..
Ik wil mijn scooter zo begrensen dat ie ongeveer 1.4 op de rollerbank heeft ofzo
wil je de begrenser er ook weer snel af kunnen halen? anders kun je gewoon ff tijdelijk een ring (prop) in de uitlaat zetten en dan loopt ie ook verneukt of je past het luchtfilter een beetje aan zodat ie ook gaar loopt...of domweg een varioring
 
Wat mij verteld is.. 3de keer gepakt scooter weg... Ik heb ook een keer een tegemoetkoming van 500 piek gehad .. 1.5 maanden terug was ik ook gepakt. Weer op rollerbank > 2 KW . hij zei dat het rond de 500 gulden zou liggen. Maarja hij had het over 270 euro Lijkt me toch meer aan de 600 gulden. Volgende keer ben ik hem dus kwijt
 
kmoest vandaag ook op de rollerbank (WEER) maar heb niet opgevoerd dus geen boete... Alleen die poliobosaap liet mijn scootding vallen (gelukkig streetmagic en geen schade (alleen verbogen remklauw) :|

ze worden met de dag dommer (en sapastischer)
 
schade claimen vandaag gepakt met mijn ciao:| reed in de stad stapte er 2 woutjes uit de auto weer een boete van 23€ kwamen er 2 scooters aanrijden wouden ze die aanhouden gingen ze vol gas weg was wel vet mja zei ome wout daar ga ik nie achteraan volgende keer toch maar op de motor gaan controleren
 
Ik ga morgen langs het plitiebureau, ff de hoofd-vent daaro spreken. al die verhalen, daar word ik gek van..

ik wil duidelijkheid boven alles.
 

bedoel je niet remhendel i.p.v remklauw?
 



waarom zou begrenzer geen nut hebben?
 
Originally posted by Aerox R
staat je scooter nu op het bureau dan, of mocht je er weer vrolijk mee doorrijden ?

Nee die staat nu netjes in de schuur

Originally posted by Wimo


Heb je dat ook echt gedaan?

Jazeker, want het was een breed fietspad langs een 80Km/h weg dus daar kan ik hem wel lostrekken..


Nee ik heb het over een begrenser die ik erop kan zetten als ik op de rollebank moet... een varioring zet je er niet zo ff ter plekke in dacht ik zo...

Originally posted by SBK 2001




waarom zou begrenzer geen nut hebben?

Mijn scooter kwam met die begrenser helemaal niet op toeren hoe ik hem ook afstelde.... ik dacht dat het geen nut had omdat er 70cc onderzat en aangezien die begrenser niet verder kon dan 10.000rpm



Oja... hoe lang gaat het ongeveer duren voordat ik bericht heb over mijn 'daden'



Groeten Daniel
 
Afgelopen maandag is een vriend van me gepakt met ze speedfight 2 met nrx, en hij had 1,9 Kw. Die kale snikkel vroeg of ie m zelf eraf wou schroefen of dat ie m een uur later wou ophalen:| Dus is hier iig nog niet die regel dat nix meer wordt afgepakt ingevoerd
 

Pusssyyyyyyyy jij roelz gewoon hard en die hiv wouten moeten gewoon naar de aids. Dood aan wouten, zonder hun veel problemen verholpen!!!! rollerbank zuigt!!!!!!!!
 
Originally posted by Snoeijzzzzz


Pusssyyyyyyyy jij roelz gewoon hard en die hiv wouten moeten gewoon naar de aids. Dood aan wouten, zonder hun veel problemen verholpen!!!! rollerbank zuigt!!!!!!!!
1 ste waarschuwing, reply ff normaal. En kort eens snel die signature in.
 
jij heb t toch die gele area met fasmen uitlaat
jij moest je slibkoppeling beetje afstellen
mja jij was toch op feur dag?
ding liep best wel goed
invergelijking met de rest bedoel ik dan
 
Originally posted by Snoeijzzzzz


Pusssyyyyyyyy jij roelz gewoon hard en die hiv wouten moeten gewoon naar de aids. Dood aan wouten, zonder hun veel problemen verholpen!!!! rollerbank zuigt!!!!!!!!


jaaaaa!!!!! :|

doed ga je eigen reply's eens nalezen echt nogal euh....TRIEST :|