Gepakt op de rollerbank

Daniël >>Area.51

Well-Known Member
Dag mensen

Ik ben vanmiddag gepakt door een motorwout en moest op de rollerbank... hij ging vet over de 2.0 kw...
Weet iemand toevallig wat de boete daarvan kan zijn....
De motorwout wist zelf ook niet hoeveel het ging kosten, hij had het erover dat ik misschien voor moest komen enz.

gr. daniel
 
Advertisement - register to remove this

Zoiets is het inderdaad enne die krijg ik ook binnen een paar maanden 1tje :( maareh hebben ze die van jou ion beslag genomen, om onderdelen eraf te halen?? Want ik had gehoord dat ze dat niet meer deden.....
 
Nee dat mag sinds 2002 niet meer...alles zit er nog onder...


<edit> Heeft iemand enig idee hoe ik mijn scooter een beetje kan begrensen zodat ie onder de 2kw blijft? want ik heb geen zin om voor te komen... ik weet dat een electronische begrenser geen nut heeft <edit>
 
Last edited:
Heey wat ik hier hoor klinkt me wel goed in de oren.
Dus ze mogen nu niet meer je scoot meenemen naar buro voor te strippen van snelle onderdelen?

Greetz
 
ik heb het ook gehad,

je krijgt een schikkingsvoorstel (boete) als het je 1e keer is, anders voorkomen

het voorstel was bij mij fl500
 
Ik ben ook aangehouden vanmiddag. Had 1,4. En m'n SPl moet ik morgen inleveren zo zei die wout.
Wat gaat er met jouw uitlaat enzo gebeuren?

(Zie m'n topic op scooters algemeen)
 
Originally posted by stealth2000
Ik ben ook aangehouden vanmiddag. Had 1,4. En m'n SPl moet ik morgen inleveren zo zei die wout.
Wat gaat er met jouw uitlaat enzo gebeuren?

(Zie m'n topic op scooters algemeen)

hij zei toch dat hij alles mocht houden :).

hoezo heeft een begrenzer geen nut, ik heb ook een morse, maar ik wordt echt schijtziek van dat ding, elke rit schiet ie er wel 5 keer op ofzo :(
 
Mijn pa heeft zojuist effe met die motorwout gebeld....
Hij zegt dat er een kans is dat mijn scooter inbeslag wordt genomen omdat er heel veel klachten binnen zijn gekomen bij de politie van andere mensen, kabaal, auto's voorbij blazen met 100.(op het fietspad, auto's reden op de grote weg).... Kunnen ze dit wel maken??
 
Originally posted by Daniël >>Area.51
Mijn pa heeft zojuist effe met die motorwout gebeld....
Hij zegt dat er een kans is dat mijn scooter inbeslag wordt genomen omdat er heel veel klachten binnen zijn gekomen bij de politie van andere mensen, kabaal, auto's voorbij blazen met 100.(op het fietspad, auto's reden op de grote weg).... Kunnen ze dit wel maken??

Heb je dat ook echt gedaan?
 
Originally posted by Aerox R :):p


hij zei toch dat hij alles mocht houden :).

hoezo heeft een begrenzer geen nut, ik heb ook een morse, maar ik wordt echt schijtziek van dat ding, elke rit schiet ie er wel 5 keer op ofzo :(

Ik HAD zo'n dingetje met een afstandsbediening maar ik kwam niet eens vooruit met begrenser erop... dus heb ik em verkocht..
Ik wil mijn scooter zo begrensen dat ie ongeveer 1.4 op de rollerbank heeft ofzo
 
Originally posted by Daniël >>Area.51


Ik HAD zo'n dingetje met een afstandsbediening maar ik kwam niet eens vooruit met begrenser erop... dus heb ik em verkocht..
Ik wil mijn scooter zo begrensen dat ie ongeveer 1.4 op de rollerbank heeft ofzo

ik heb dus die morsecode en deze kan ik wel goed instellen, had hem ingesteld op 63 digi ofzo, maar volgens mij staat ie nu weer telaag, morgen ff tjekken
 
Originally posted by Daniël >>Area.51


Ik HAD zo'n dingetje met een afstandsbediening maar ik kwam niet eens vooruit met begrenser erop... dus heb ik em verkocht..
Ik wil mijn scooter zo begrensen dat ie ongeveer 1.4 op de rollerbank heeft ofzo

DAMN, dat heb ik vanmiddag gehaald en ik moet nu al m'n uitlaat inleveren. jezus ik word echt genaaid hier.
 
Ik ben godverdomme vanmiddag ook genaaid, had maar 1.5kW :) (werd in het dorp aangehouden en heb 1,5 km ofzo met choke vol open gereden en 30km/h ofzo, gaat ie vet kut van lopen, en hij was nog niet goed afsteld).

In ieder geval ik heb 86 euro boete :( . Maar het zit zo:
als je boven de 1.8kW hebt krijg je de 1e keer 450 GULDEN boete, de 2e keer 750 GULDEN en de 3e keer 1000 GULDEN, 2 maanden voorwaardelijk en moet je voorkomen.

En ze halen niks meer eraf, ze nemen je scooter dus niet mee naar het bureau om vervolgens onderdelen eraf te halen.

Ik ben ook nog op zoek naar een goeie begrenzer, staat de laatste tijd vet veel rollerbank :( :|
 
Back
Top