hallo,
ik heb inmiddels weer het 1 en ander geprobeerd,wel een boel verschillen gezien alleen kwa top vermogen niet heel erg veel opgeschoten.
eerst een c21 geprobeerd,je kon goed zien dat de c21 nog iets langer door blijft gaan wat toerental betreft maar maakt voor het topvermogen weinig uit.
ik heb ook een malossi eprom ontsteking er op gezet om te kijken of het toch mischien de ontsteking is,
hiermee merk ik wel het grootste verschil en dan met name het karakter veranderd aanzienlijk,ook ben ik een redelijke dip kwijt die er met de twins pvl wel inzit.
maar ook hier weer geen hele erge veranderingen in het topvermogen.;(
met de onsteking heb ik ook nog wat geprobeerd met het veranderen van de voorontsteking.
ik ben begonnen met 2.25mm dit is standaard voorgeschreven door malossi geloof ik.
en daarmee een paar runs gemaakt.
daarna de ontsteking op 3.25 dit gaf wel een verbetering kwa topvermogen.
is er nog iemand die nog ideen heeft ik hoor het graag
gr sander#21
Ik zou als eerste zowieso een lektester op je blok zetten, misschien heb je verschillende carterhelften op ergens een gaatje zitten.
Is je mengsel wel fatsoendelijk trouwens? Ontsteking en uitlaat heb je geprobeerd zie ik.
Verder eens je vertanding wisselen.
nou ik denk zelf niet dat het valse lucht is ik heb nu onder men jog een ander setje carters zitten omdat ik vorig jaar met een dd blokje reed.
en dit zit allemaal netjes in elkaar.
verder is eigenlijk alles nieuw en netjes dus valse lucht lijkt mij geen optie in dit geval.
en wat betreft het mengsel,ja deze is goed ik heb ook met sproeiers als het 1 en ander geprobeerd maar dat staat nu goed.
ik ga morgen verder om eens te kijken wat er nog te vinden valt in de overbreging,mischien een ander v-snaartje proberen.
eigenlijk is de conclusie dat wat ik ook verander het vermogen nu niet boven de 14pk geblokkeerd uit te krijgen is.
wel veranderd er een boel kwa karakter dmv een andere onsteking,andere cilinder,andere uitlaat,verschillende maten sproeiers andere afstelling ontsteking.
maar gewoon tot 14 pk en dan lijkt het afgelopen ik ga proberen om morgen een paar grafieken te posten van de runs die ik maak met de verschillen er in.
gr sander21#