Polini-nieuws [helaas nog geen pics]...

Status
Not open for further replies.
Ze hebben toch niet ook de timing aangepast van de w-poort AC? Mijne moet namelijk nog uit Italië komen en ik wil wel een goeie :p
 
Originally posted by Joël
Maar nu praat je over versie 1 en 2, waarom ze versie 3 dan nog verder hebben verneukt?
Ik vind het gat tussen de w-poort 2 en de Evo6 al enorm, dus deze "verpesting" slaat echt nergens op.

Evo5 bedoel je?

Als tuner mag jij dan een waterdichte verklaring geven, Joël...
 
Originally posted by Menn0
Ze hebben toch niet ook de timing aangepast van de w-poort AC? Mijne moet namelijk nog uit Italië komen en ik wil wel een goeie :p

Als de A.C.-Evo70 al geen nieuwe ontwikkelingen doormaakt, zal het bij een W-poort ook niet gebeuren lijkt me...
 
Ik verzoek je vriendelijk, doch dringend, om wat meer nuttige replys te gaan plaatsen...

Bart ik ben het helemaal met je eens
 
Originally posted by ggdrctmv70cc
Ik verzoek je vriendelijk, doch dringend, om wat meer nuttige replys te gaan plaatsen...

Bart ik ben het helemaal met je eens

pff geef dan geen reply!!! als je met bart meeeens ben.. maar die polini rotor met eprom heeft die nou dezelfde curve als eprom malossi of is die ook anders.. en zou polini wel met de andere eproms komen ?
 
Originally posted by Ray B
Andere eproms?

Een eprom kan je programmeren zoals je wilt.
Waarom zou je dan een andere eprom nemen??

Zou wel koel zijn als ik mijn toekomstige Malossi eprom zelf zou kunnen instellen :rolleyes:

(of niet, want ik weetn iet wat ik er dan van moet maken :p)
 
De nieuwe evo pijp kost 519 euro, vind ik wel belachelijk duur voor een stuk blik eerlijk gezegd :S, ik zit nu zelf @ Yasuni C20 en ben er zeker heel tevreden mee
 
nwe Evo pijpen zijn zelfde prijs bij ons gebleven, (289.- d8 ik)binnenrotor kost 375.- en is zo het zich laat aanzien exact idem Malossi. Importeur Creco weet geen technische info te geven :eek:( helaas.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top