Polini Evolution 2 ?

Status
Not open for further replies.
Voor zover ik heb begrepen is dat voor de jet force (injectie). Wat het doet weet ik alleen niet.
 
Is deze cilinder niet voor een Pure Jet blok dan?
Dat is pia en heeft injectie.

Of heeft een pure jet blok ook net zoals het normale pia blok de waterkoeling lopen.


//Edit: Het moet wel voor een Peugeot Jetforce zijn. Dat is te zien aan de jetforce voetpakking die bij de cilinder geleverd is.

Vaag gedoe, geen evo voor een normaal peugeot blok maar wel voor een jetforce :rolleyes:
 
speedwous said:
iemand al het nut bedacht voor het cilindervormige ding en de ronde plaat? of lees ik weer eens ergens overheen?

volgens mij de compressor.

of iig een opvuldop waar eerst de compressor zou zitten, want ik zie namelijk geen injector erop. dus waarschijnlijk kan je met die set dus de complete di-tech (morini) blok ombouwen tot een carb blok.
 
Mikkel said:
Is deze cilinder niet voor een Pure Jet blok dan?
Dat is pia en heeft injectie.

Of heeft een pure jet blok ook net zoals het normale pia blok de waterkoeling lopen.


//Edit: Het moet wel voor een Peugeot Jetforce zijn. Dat is te zien aan de jetforce voetpakking die bij de cilinder geleverd is.

Vaag gedoe, geen evo voor een normaal peugeot blok maar wel voor een jetforce :rolleyes:

Jetforce blok is wel horizontaal > hoogtoerige uitlaten is makkelijker maken
 
wel vaag trouwens , dan heb je op piaggio 3 kvs gedoe dingen :p
blok, cilinder en kop :X
 
Is dat een Jetforce-carter ?

Zoja, dan hebben ze gewoon een AC lang Piaggioblok gepakt en de oliepomp onder het membraan gemaakt :)
 
Nee dit is een piaggo pure jet carter, het gat zit er om de compressorpomp op te bevestigen die door een ovale schijf op de krukas word aangedreven })
( iig zo zit het bij de jetforce) -:- ook hebben de jetforce/ludix blokken
een heel andere opbouw + veel grotere spoelgangen dan een pia carter 8)
 
SpeedPunk said:
Nee dit is een piaggo pure jet carter, het gat zit er om de compressorpomp op te bevestigen die door een ovale schijf op de krukas word aangedreven })
( iig zo zit het bij de jetforce) -:- ook hebben de jetforce/ludix blokken
een heel andere opbouw + veel grotere spoelgangen dan een pia carter 8)


idd , krukas is een soort nokkenas idee
 
Voilá +ralf+
Zoals je kan zien zit er op de krukas
een ovale schijf die de compressorpomp op
druk brengt om het hele zaakje te laten werken.
Ook kan je zien dat de spoelers vele malen groter
zijn dan, pia, mina carters echt extreem breed :rolleyes:
 

Attachments

  • PICT0001.JPG
    PICT0001.JPG
    74.6 KB · Views: 397
  • PICT0002.JPG
    PICT0002.JPG
    79.3 KB · Views: 390
  • PICT0003.JPG
    PICT0003.JPG
    97.7 KB · Views: 407
  • PICT0004.JPG
    PICT0004.JPG
    82.9 KB · Views: 396
  • PICT0005.JPG
    PICT0005.JPG
    74.2 KB · Views: 396
  • PICT0006.JPG
    PICT0006.JPG
    93.5 KB · Views: 396
can you write in english please??

this is for minarelli???

the version that you post in the first page is the pure jet piaggio???
the cranks and the cylinder are different to the piaggio standard?
have you got any internal photos of the piaggio in first page??
tnx very much
bye
 
This is the engine case of a JetForce.

Anyway, Speedpunk, what is the idee of tuning the engine cases of a Jetforce when it is so difficult to change the Fuel/Air ratio?

Overigens, we beginnen offtopic te geraken.
Wat geeft de polini site aan over deze kit?
VOor welke scooter modellen is hij bv ontwikkeld?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top