Polini-nieuws [helaas nog geen pics]...

Status
Not open for further replies.

Bart Nrg Mc2

Well-Known Member
Vanavond @Twins weer wat nieuw Polini-pretspul gezien...

1. Polini Evolution 2 70cc uitlaat voor Minarelli... Geen belachelijke slingerbocht meer, maar gewoon een vloeiende bocht...

2. Polini Evolution 7 70cc uitlaat voor Piaggio... Korter dan de Evo 6 Cross, bocht loopt ook anders... Evo 6 Cross had korte demper, nieuwe Evo 7 te herkennen aan lange demper...

3. Nieuwe poorttiming Polini W-poort Piaggio L.C.... Boosterpoorten liggen boven de rest van de poorten, zeer slechte timing gekregen... Directe afrader geworden dus...

4. Polini binnenrotor [€ 390] is ook binnen, en ziet er gewoon netjes uit, Selettra-rotortje a la Malossi, en goedkoper [tenminste, bij Twins]...

Dat was het weer :)
 
Advertisement - register to remove this

idd meer info over die nieuwe pijp, de prijs, het toerengebied waarin de pijp het beste werkt?
 
Originally posted by Boyd
idd meer info over die nieuwe pijp, de prijs, het toerengebied waarin de pijp het beste werkt?

Hij is hoogtoeriger dan de VI, dus behoorlijk hoogtoerig... Ik weet niet wat Joor draaide met een Cross VI @Speed? Ik weet dus ff niet wat hij kost, maar i.i.g. meer dan € 300...
 
Originally posted by mhr#27
Heb je meer info over die rotor?
Hoe de curve eruit ziet, programmeerbaar, losse bobine, enz?

Volgens mij niet te proggen, a la Digitronic... Curve zat helaas niet bijgeleverd, dus nog geen info...
 
Evo7 Piaggio...

200.0213artmaxi.JPG
 
ik heb er mijn twijfels over dat dat de evo7 is.... altijd at gekut met die getallen. Ik had een evo6 gekocht, wat een evo cross bleek te zijn die ik al had. Daarna kreeg ik de uitlaat op het plaatje mee wat dan de evo6 zou zijn...
 
Hij lijkt er ook best veel op, Johan :) Alleen de bocht is slanker, de bocht is lager [Cross hangt hoger, voor de... euhm... cross :)] en de demper :)
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Owjah, nog wat grappigs... Runner + Athena vlinderpoort Untuned, 19mm DO, C16; 15,52 pk...

[offtopic]
Was die zaterdag op de bank geweest ?
[/offtopic]
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Hij lijkt er ook best veel op, Johan :) Alleen de bocht is slanker, de bocht is lager [Cross hangt hoger, voor de... euhm... cross :)] en de demper :)

ja ik weet het, ik heb ze allebei...
 
171.0520artmaxi.JPG


Hier het plaatje van de polini selettra, ik had al eens aan marcel gevraagd of hij em uit italie voor mij kon bestellen, maar dat zou 500euro gaan kosten, dus dat ging niet door.
 
volgens mij was het een blauwe rotor..dacht ik
deze kan ik nu namelijk voor een goed prijsje krijgen...
maja geen doekoe's:p
en jah hij is ook met Eprom
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Owjah, nog wat grappigs... Runner + Athena vlinderpoort Untuned, 19mm DO, C16; 15,52 pk...

Idd stond ik ook van te kijken toen anthony me dat zaterdag vertelde.

Niet slecht dacht ik zo.....
 
Die uitlaat is gewoon de Evo6.... alleen dit is de raceuitvoering voor Zip SP/Quartz, de andere is de cross-uitvoering voor NRG/NTT.............
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top