Wel of geen eprom?

Arnoud

Arend!
Bij de malossi binnenrotor en eprom die ik voor neo's heb gekocht zit een andere eprom dan normaal. Of is het geen eprom? Wie kan het mij vertellen? Het nummer waarmee ik de set besteld heb is iig in orde.

Normaal:
1047649307eindelijkeprom.jpg


Mijne:
epromnoud.jpg
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by gomer_pyle
Jij heb de nieuwe versie. orhan nog de oude versie gewoon eprom allebei

Edit: eprom heeft gewoon andere vorm gekregen

de eprom heeft toch altijd de speciale pc aansluiting? dat maakt de eprom zo speciaal en kostbaar.

deze cdi heeft duidelijk geen pc aansluiting en is volgens mij dus ook geen eprom maar een normale malossi cd [de digitronic]
 
dit is idd het nieuwe type eprom van malossi,ik vind het alleen vaag dat je de eprom niet eruit kan halen wat bij de oude wel kan.zullen ze bij malossi wel een reden voor gehad hebben.
 
Originally posted by black_phoenix
de eprom heeft toch altijd de speciale pc aansluiting? dat maakt de eprom zo speciaal en kostbaar.

deze cdi heeft duidelijk geen pc aansluiting en is volgens mij dus ook geen eprom maar een normale malossi cd [de digitronic]

Bedoel je niet dat je hem kan uitlezen ?
 
Originally posted by gomer_pyle
Bedoel je niet dat je hem kan uitlezen ?
Uitlezen gaat niet.
Als je hem zou willen uitlezen, moet je hem van de print desolderen. Als je hem er af hebt en gaat uitlezen, zul je er achterkomen dat ze zo handig zijn geweest om de code beveiling aan te zetten en dus niet uit te lezen is. Ik heb het zelf geprobeerd.
Daarnaast is de controller (het is geen eprom maar een controller) die ze gebruiken maar 1 keer te programmeren.
 
Back
Top