geen koppel meer...

Ga gerust rond de 12000 zitten ; en zoals marcovanderzon ook al zei ga heel licht in je rollen zitten. Vooral de evo 50 houd van toeren :D
 
Denk zelf trouwens dat rood malossi toch nog wel wat slapjes is icm evo en c20. Je merkt ook bij jou: hoe sterker de drukveer, hoe beter het rijdt. gewoon nog ff een echt sterke veer halen en kijken wat ie doet:)
 
Sterker dan rood??

Maare, afstellen is niet 1x een setje rollers kopen en het werkt, je moet gewoon testen, en zoals al is gezegd; je hebt nu echt een heel kieskeurige setup.

Ik zou de rollen nog lichter doen, en de koppeling veel strakker! Ik reed op mijn Mina vert met 10.000 RPM weg, en die maakte tijdens acceleratie 11.000 RPM. Ik zat er dus 1.000 onder en dat werkte het beste.

Ik zou hem als ik jou was idd rond de 12 - 13 laten staan en de toeren die hij maakt, tja dat moet je tuner weten, die heeft hem op een bepoaald aantal toeren pas gemaakt... Zal wel rond de 14,5 liggen ofzo.

En btw, als je dus die 40 km/h rijdt, en hij begint ineens te trekken, komt dit dan omdat hij ineens meer toeren gaat maken? Zo ja, is het ismpel heh, echt lichter in de rollers...
 
Back
Top