geen koppel meer...

ApriliaFreak

Rijd nu Auto!:)
Ik rijd dus met evo 50 getuned + c20

Ik reed eerst met shot met witte drukveer, toen had ik mega veel koppel.

Nu heb ik c20 erop ook met witte veer, helemaal geen koppel dus.
dus ik gele veer erin, nu is het ietsje beter maar minimaal nog steeds totaal geen koppel, wel toeren zo'n 8000 toeren trekt hij weg, en rond de 12500/13000 toeren. ik denk dat een roode drukveer ook wel kan, maar zou het zoveel schelen in koppel?
morgen ga ik dat proberen heb geen rode meer liggen namelijk.

maar iemand verder nog ideeen wat het kan wezen

setup verder:
evo 50 stage 5 getuned
c20
evo overrange + vario
2 koppeling
19mm
3,2 gram rollen.
gele malossi drukveer
94 sproeier
 
Advertisement - register to remove this

probeer morgen dan eerst die rode drukveer

ik zou met de koppeling ook wat strakker afstellen met de C20


en die 94 sproeier, was dat met die shot? dan mag ie nu denk ik ook wel een maatje groter
 
Wtf, ga is hoger in de toeren man! Die shot doet het leuk bij 12k ja, maar een C20 wil wel wat meer hebben hoor! :)

(hiu sproeier wel goed in de gaten heh!)
 
ik moet zowiezo hoger in toeren dat snap ik maar het is echt vaag, moeilijk uitteleggen, het is net als of je mega lange vertanding hebt, je moet hem echt wegdrukken bij de 40 begint hij pas te trekken, koppeling slaat gewoon bij 8000/9000 toeren aan.
 
8-12k zal die evo+c20 idd weinig vermogen hebben dus gewoon die toeren wat opschoeren en die koppeling later aan laten pakking
 
setup ziet er perfect uit !!! heb precies de zelfde setup gehad met mijn evo 50 !! rollen zijn goed, sproeier, alleen zou ik een evo drukveer pakken, heb ik altijd erin gehad en is ook altijd goed geweest, op welke setup dan ook. Heb je wel de sterkste drukveertjes in je 2g ??? en zo ja, hoe staan die ?? want mag met wegrijden wel wat meer toeren krijgen !!
 
Originally posted by mssh
Eigenlijk nutteloos om hier nog wat aan toe te voegen ;)
Sorry, moest ff.

laat het dan man :|
hij rijdt nog steeds niet goed eh ...

ligt niet zo zeer aan die C20 maar volgens mij veel meer aan de 'stage 5', dat ie onderin niet meer weg wil
dus met trekveertjes eens kijken wat hij dan wel doet bij hogere toeren
 
Ik heb nu een rode malossi drukveer erin, + 3,2 gram rollen, 94 sproeier (bougi mooi bruin), heb koppeling ook strakker gezet.
draait nu 13500 toeren, maar nog steeds geen koppel, wel iets beter, je moet hem echt wegduwen en bij de 30km/h (duurt half uur:rolleyes: ) dan schiet hij echt vooruit, en gasherneming is ook barre slecht:mad:

hij heeft bij wegtrekken wel toeren maar totaal geen vermogen dus..

please help want ik weet het niet meer....:?
 
Het is vervelend maar dit heeft iedere bezitter van een Evo/Mhr 50cc bezitter. Die cilnders zijn heel kieskeurig kwa afstelling , dus gewoon doorgaan met afstellen en ga ietsjes lichter in rollen . Klinkt heel vreemd maar probeer maar . suc6 gewenst
 
moet die niet nog hoger in toeren ?? lijkt me zelf nog beetje matig in de toeren.. en laat die koppeling is echt laat aangrijpen.. en check je bougie zoals de andere zeggen.


hmm ik begin nu een beetje te denken wat ik allemaal voor gezeik ga krijgen bij het afstellen :p
 
Originally posted by Gizmotreme
moet die niet nog hoger in toeren ?? lijkt me zelf nog beetje matig in de toeren.. en laat die koppeling is echt laat aangrijpen.. en check je bougie zoals de andere zeggen.


hmm ik begin nu een beetje te denken wat ik allemaal voor gezeik ga krijgen bij het afstellen :p
het zal best kunnen dat ik nog iets hoger in toeren moet, maar tussen de 0 en 30 heeft hij totaal geen kracht, jah step kracht :D en dan schiet hij ineens vooruit... als ik dan iets hoger in toeren zou gaan, maakt dat opzich niet veel uit denk ik.
een kamaraad van mij reed ook evo 50 +c20 en die had het zelfde probleem...
 
je moet je koppeling later laten aangrijpen.. zodat die met meer toeren pakt en weg rijd.. ik ga met mhr team 50 en c20 rijden dus ik ben ook benieuwd :)
 
hoe zit het met je toeren dan? Teveel / te weinig? ik denk ook persoonlijk dat je nog wat lager moet met je rollen... en met je koppeling spelen..

suc6

grtz
 
Back
Top