This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Fun/Shit Topic #19

was 14, nu 17, volgens mij is dat meer dan 1 jaar vriend.

Heerlijk, krijg nog altijd dezelfde reacties zonder enige aanleiding daarvan. Wesley komt hier niet meer

Lees wat Bartj zegt Enne, ik ben je vriend niet, dus noem me dan ook niet zo. Danku!

Fun: avondploeg op het werk
Fun: sneeuw en een heftruck
Fun: sneeuw en de auto
Shit: andere mensen op de weg en sneeuw
Shit: starterslening heeft nog niks laten weten op papier
Fun: einddatum van de hypotheekofferte is gelukkig opschoven zodat ik nog onder de oude regeling blijf vallen:7
Shit: ook al weer met deze account 4,5 jaar actief op dit forum.
Fun: toch over het forum praten met je maten die hier ook nog eens actief zijn geweest

Last edited:
Fun: Sneeuw
Shit: Aardig wat kilometers moeten maken vandaag
Shit: Mensen die 40 rijden op een sneeuwvrije snelweg
Fun: Alles wat ik voor de baas moest doen toch ruimschoots op tijd klaar gekregen

Shit: Collega eergister uit een stelling gevallen met een balk op zich, conclusie: Schouder gebroken, bekken beide kanten gebroken, tussenstuk bij je nekwervels gebroken en een gebroken rib... Pure ellende, nu maar afwachten of hij ooit nog normaal kan lopen/werken.. Wordt vanmiddag geopereerd door 4 chirurgen aan z'n bekken en ze zijn erg bang dat ze zenuwen kunnen raken.. Ik hou m'n hart vast...

Fun: M'n baas kwam even zijn nieuwe Audi a8 showen, kijk Bart je kan er zelfs makkelijk mee driften. Parkeert hem bijna in de zijkant van een trailer die op het terrein stond :+
Fun: Daarna er zelf even s'middags mee weg geweest :~