This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Fun/Shit Topic #18

Status
Not open for further replies.
prbleem is dat ze hierdoor dus ook je hele dash zullen slopen...

als je buurman ook een vag heeft met rns, zullen de de jouwe wel laten staan...

Binnenkort zou er ook al zo'n feest in Amsterdam zijn volgens mij. Er zal ineens 24000 man voor de deur staan
Volgens mij heeft ze geen idee hoeveel man er ook daadwerkelijk heen komt

Last edited:
Dan ben ik net onder 't mes gegaan...

Shit/Fun: Vrijdag wordt d'r dan eindelijk wat gedaan aan m'n knie. D'r zit een gat van zo'n 2 centimeter in het kraakbeen van de knie.
Ik loop d'r nu al zo'n 4 jaar meer rond, en telkens werd je van het kastje naar de muur gestuurd. Niemand wist wat 't was.
3 en half jaar geleden foto's laten maken, toen zagen ze wel wat vlekken op die foto's bij m'n knie maar daar hield 't op.
Wanneer ik d'r na een hele tijd nog steeds last van had moest ik terug komen. Ondertussen gestopt met voetbal, dat ging natuurlijk al helemaal niet meer.
Natuurlijk nog steeds last, maar op dat moment kwam 't gewoon niet uit om weer terug te gaan naar het ziekenhuis i.v.m. school, en ik was net met m'n rijbewijs bezig. Ondertussen nog m'n rijbewijs van m'n scooter voor meer dan een half jaar kwijt dus 't duurde nog langer.
Ongeveer een jaar geleden weer terug gegaan, weer foto's gemaakt, en ook nog een MRI-scan. Hij keek zo naar die foto's en het was duidelijk te zien dat hij schrok. Hij had niet verwacht dat dat gat zo groot was geworden (2 centimeter is namelijk behoorlijk groot). De enige mogelijkheid was nu nog een kraakbeentransplantatie. Die operatie voeren ze bijna nergens uit dus ik moest op de wachtlijst in Den Helder.
Nou, na een hele tijd zat ons mam wat informatie etc. te zoeken totdat ze ineens zagen dat ze die operatie daar ook niet meer uitvoerde. Weer naar 't ziekenhuis gegaan, zegt die droplul daar: 'Oh, fijn dat jullie het zelf nog wat in de gaten houden. Ik kreeg hier wel een brief van Den Helder maar ik wist niet waar dit over ging en over wie' ... Toen werd d'r een afspraak gemaakt in Utrecht, daar heen gegaan voor een gesprek en de kraakbeentransplantatie was de enigste mogelijkheid. Ondertussen was 't al te laat waardoor we weer voor een gesprekje van 10 minuten over enkele weken moesten terug komen voor de anesthetist. Nou, en nu vrijdag dus eindelijk aan de beurt. Gelukkig kwam er ineens een plekje vrij, anders was 't pas ergens eind oktober.

Ze zien trouwens pas als de knie open ligt wat ze gaan doen, of ze gaan die flap over het gat spannen. Of er wordt nu kraakbeen uitgehaald, dat wordt vervolgens weer op kweek gezet (zo'n 9 weken) waardoor ze het gat kunnen gaan vullen.
Ik hoop echt op die eerste aangezien je daar het 'snelste' van hersteld bent (3-5 maanden), die andere gaat namelijk echt heel erg lang duren inclusief revalidatie.

Succes met de revalidatie J0enne.

Fun: vandaag alweer 22 geworden
Shit: Geen taartjes :'(
Fun: Gratis taart bij de bakker :#

ga je ermee doen douwe? Code 95 ook gehaald? moet je 6weken wachten voor je voor je E mag gaan? ik ben daar toen meteen mee begonnen...

Nee maar ben zeker blij dat ik 'm krijg, altijd mooi achter de hand.

ADR klasse 1 tm 6 is wel lastig ja maar wel te doen als ik zo zie wie het allemaal halen

Status
Not open for further replies.