Fun/Shit Topic #18

Status
Not open for further replies.
Fun: Gevraagd door een team of ik in "de" kartcompetitie mee kom rijden
Shit: kost me wel 310 euro voor een stoeltje

Hahaha:D!

En als ze je zo graag willen hebben, regel je toch dat zij dat betalen of noh?

oftewel een kartcompetitie van lik me vessie

Er is momenteel 1 sponsor die een x bedrag heeft gesponsord. Ik kan meedoen en er vanuit gaan dat ik gewoon 310 euro moet betalen als er geen andere sponsor meer bij komt. Als ik dat doe en we scoren goed hebben we kans dat we volgend jaar het gehele bedrag gesponsord kunnen krijgen en dan we meer gaan rijden. Als ik het volledige bedrag in mijn eentje moet betalen had ik niet eens meer meegedaan, maar nu is het wel goed te doen en je krijgt er ook redelijk wat voor terug hoor.
Zo gek is het toch niet hoor, bij de formule 1 en heel veel andere racesporten moet je ook vaak met geld/sponsoren aankomen om een stoeltje te krijgen. Dus ik zie het als een soort van investering voor volgend jaar.

Je vind karten leuk, niet zo huilen en gewoon betalen. Ga een paar keer naar de kartbaan en je bent hetzelfde kwijt. Nu doe je het nog in competitie verband.

Je vind karten leuk, niet zo huilen en gewoon betalen. Ga een paar keer naar de kartbaan en je bent hetzelfde kwijt. Nu doe je het nog in competitie verband.

Daarom, ik loop niet te huilen maar ben juist blij dat ik de kans krijg. Dat het in 1x een smak geld kost is jammer, maar zoals je zegt ben je dat na een paar x ook kwijt. Alleen kijk je er anders tegen aan dan:P

Wat voor tijden rij je op Goes dan?

Weet ik niet want ik heb daar nog nooit gereden, ik rij in Middelburg 42.990 op de huurkarts. Bij de competitie moet ik nog 5 kg aan ballast meenemen dus daar komen dan nog één of twee tienden bij. Echter wegen de wedstrijdkarts wel weer 15 kg minder dus met een verschil van 10 kg moet ik wel 42.500 ongeveer kunnen rijden. Maar bij een uur rijden ben ik tevreden met een gemiddelde van 43,200 ongeveer.

Ik heb t iig atm niet liggen.

Maar wel een nieuwe helm *D
battlescar-2.jpg

Shit: koppeling begint sinds vandaag te slippen bij wat meer gas
Shit: koppeling vervangen

Hoe lang kun je er ongeveer nog mee rondrijden?

Fun: weer voor elkaar.

Koppelingskabel was veel te strak afgesteld 8P. Afgesteld, scharnierpunt voor de bak gesmeerd en binnenkort misschien nogmaals smeren. Rijdt weer soepel :)

FUN: gematst door oom agent. Reed 130 op een 60 weg en hij zei dat hij me tegemoet kwam, maar heb geen tegenligger gezien. Zal wel zijweg zijn geweest. Rijdt hier in dorp een undercover Golf GTD rond. Ik sloeg af mijn straat en oprit in en zag toen 'GTD' in de grille + het kenteken, wist toen meteen hoe laat het was. Kon wel met auto en al door de straat zakken :D

Agent wist me te vertellen dat hij wel een mooi verhaaltje kon maken en dat de OvJ me dan wel goed te pakken kan nemen 8P

Is bij een waarschuwing gebleven, maar had hij me kunnen bekeuren? Hij kwam me immers tegemoet (of een zijweg) en heeft geen meting of iets dergelijks kunnen doen. Enkel een inschatting van hoe hard ik voorbij kwam. En hij was ook alleen.(iemand beweerde dat enkel een motoragent iemand alleen mag bekeuren en dat andere politievoertuigen minimaal met twee man moeten zijn?)

Ze grijpen hier wel zo'n beetje iedere mogelijkheid aan om die GTD even op de staart te trappen. (zie ze regelmatig omkeren wanneer er een 'sneluitziende' motor of auto voorbij komt).

Desalniettemin, ik zat fout en ben blij er met een waarschuwing van af te zijn gekomen.

Status
Not open for further replies.
Back