This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Fun/Shit Topic #18

Status
Not open for further replies.
Hoe is de Ziggo Dome? Geluid zou knettergoed zijn? Toevallig gister kaartje voor The Black Keys gekocht in december daar

Fun: Waarschijnlijk een nieuwe baan gevonden.
Shit: Vroeg beginnen is flink wennen als je eerst kon uitslapen

Shit: Gisteren de keelamandelen er laten uithalen.
Shit: Pijn viel eerst vies tegen.
Fun: Gelukkig valt het vandaag mee.
Fun: Eindelijk geen keel ontsteking meer :W.

Shit: Gisteravond m'n RBW ingevorderd
Shit: Vervoer naar en van het werk regelen

Fun: Gisteravond nog een telefoontje van de betreffende agent dat hij alles heeft nagekeken en mij door de datebase heeft gehaald, waardoor het uiteindelijk geen invordering wordt. M'n rbw heb ik morgen als het goed is weer terug

shit: wacht nu al 6 weken op loon.
shit: geld wat ik opzij had gelegd voor een computer is op.
shit: geen geld meer om te tanken.
shit: zal binnenkort op de fiets naar het werk moeten.
fun: totaal geen zin om te fietsen... volgende week dan maar vakantie nemen.
shit: kan totaal niks doen in mijn vakantie omdat ik geen geld heb

Te hard gereden?

Shit: laatste dag Bali/vakantie
Fun: zo nog even laten masseren:#

Het (perongeluk) maken van een wheely bij het uit accelereren van een rotonde. Art. 5 maar zonder invordering van het rbw. Dus alleen een bon ' gelukkig '

Heb je weer geluk mee.

Fun: eindelijk is mijn vakantie begonnen
Shit: veel zaken die gesloten zijn waar ik natuurlijk weer onderdelen/spullen moet halen

Fun: Net waarschijnlijk baantje geregeld bij de lokale kroeg
Funner: Over een jaar of 3 is het waarschijnlijk mijn kroeg.

Haha dat gaat met de huidige eigenaar nu ook zo

Shit: Flinke kater
Fun: Die zweten we er op Dominator wel uit

Dan heb je echt geluk gehad. Afgelopen maand t rijbewijs van 2 maten ingevorderd. 1 ivm communiceren/praten met een andere motorrijder op de openbare weg, geen knipperlicht aangeven en nog 1 klein ding. De ander wegens het gebruiken van de vluchtstrook (langzaam rijdende vrachtwagen ingehaald). Beide direct art 5 aan de broek. De 1 heeft de cursus opgelegd gekregen en mag daarvoor 810 euro aftikken. Beide wel heel erg zwaar gestraft imo, er is toch gewoon een boete voor het misbruiken van een vluchtstrook?

Status
Not open for further replies.