This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Fun/Shit Topic #18

Status
Not open for further replies.
Fun: Gisteren geslaagd voor AVB van de motor
Fun: Vandaag geslaagd voor de theorie
Fun: 10juli afrijden!

shit: vandaag me hond moeten laten inslapen..
hoeveel pijn het ook doet.. ik weet dat dit beter is zo..
bijna 13 jaar oud en sinds kort kanker gezwel in ze bek waar door hij nu niet meer dronk of at

Shit: 5e geworden in kartcompetitie, had een gedeelde 3e plek maar ik had volgens de wedstrijdleiding een verkeerd inhaalactie gemaakt.
Shit: vandaag met 1 fout teveel gezakt voor mijn motortheorie, geen mogelijkheid gehad om te leren en was de eerste x.
Fun: mooie reden om helemaal niet verder te gaan met de motor, zo spannend vind ik dat nou ook weer niet en de komende jaren komt er toch geen motor.
Fun: morgen op zondag hotel in breda geboekt, daar eens ff kijken

Shit: oom in coma geraakt, haalt de nacht waarschijnlijk niet.
Shit: geen TT assen..

Vanmorgen om 7 uur overleden, op 58 jarige leeftijd. Na een triest zwaar leven. Op jonge leeftijd besmet geraakt door het polio virus toen er nog geen inenting voor bestond en hierdoor al vanaf jonge leeftijd invalide en arbeidsongeschikt. Ik was pas nog bij em langsgeweest en em meegenomen voor een rit in de Golf GTI. Een paar uur voor z'n dood vertelde ie m'n vader nog dat dat 1 van de mooiste dingen was die ie mee gemaakt had. Z'n hart en longen hebben het door de polio begeven. Ik ben er echt stuk van.

Status
Not open for further replies.