Fun/Shit Topic #18

Status
Not open for further replies.
Awkward, als je stiefzusje/ex ineens met een nieuwe boy thuis komt, terwijl jij op de bank zit:D...

Juist mooi man. :p

Kijk Deryll dit is mijn broer Robin.

Robin: ZO DUS JIJ NEUKT MIJN EX!?

:+

Die zou niet over de drempel komen he:D!

Robin: "Hoe voelt dat nou, in mijn sap roeren?"
Deryll: "Jwz mattie, de eerste 10cm beetje vreemd, die andere 20cm voelen ongebruikt"

8P

:D :D

Dat is dus Jet Cars :P google maar eens op ikwilvanmijnautoaf.nl en jet cars. Je moet zeker naar Rotterdam, ergens in de Waalhaven?

wahahha, nee man, moet ergens in hengelo zijn.... maar ik ga ze maandag nog bellen, is bij een tankstation... dus als ik er voor niks heen rijd, kom ik terug met volle tank, en aantal jerrycans gevuld...

Shit: om 4u smiddags een halve liter Red bull opdrinken
Shit: om 2u snachts nog steeds wakker liggen..

Shit: irritante pubertjes die al een week mailen dat ze iets van je willen kopen, en dan op het laatst afhaken zonder reden.

Is inderdaad iritant, maar als je lang genoeg online verkoop doet (met name via marktplaats e.d.) wen je jezelf vanzelf aan om pas blij te worden als je het geld hebt en geen seconde eerder. Bij alle vormen van zakendoen eigenlijk..

Fun: Zaterdag 90's party in het dorp hier verder op. Ben benieuwd :p
Shit: Hele middag op pad geweest voor moederdag.
Fun: Uiteindelijk wel geslaagd :p

dus jullie geven dan ook echt niks? mijn moeder zegt ook altijd dat ze niks wilt... maar is toch wel blij als ik met bloemetje/taart aankom...

maar dat doe ik niet alleen op moederdag ;)

Status
Not open for further replies.
Back