Fun: koninginnedag.
Shit: Vanaf 6 totale blackout.
Shit: Hondsberoerd.
Shit: Geen idee hoe ik thuis gekomen ben.
Shit: Werkdag verzaakt.
Shit: Ik mis 18 uur.
Fun: Tracing back steps.
Echt erg.
Shit: 100% verkouden. Alles dicht zitten. Fatsoenlijk ademhalen kan nog net .
Fun: Koninginnedag was zeer top :W.
Shit: nog steeds brak, naast de verkoudheid..
Shit: Verslapen voor motorles vanmorgen
Shit: Mooi 80,- mogen betalen voor niks
Shit: Kut gevoel erbij, ik heb 15 mei AVB en nog niet alle oefeningen gehad
Shit: Hele dag al niet me koppie erbij op werk
Fun: Maandag weer lessen
Shit: Maandag pas weer lessen
Ik kan me echt niet bedenken waarom zo veel mensen meubels bij de ikea kopen behalve voor de prijs? Alleen al het feit dat je het in elkaar moet zetten.
Hier reageer ik dan wel even op. Alle meubels bij ons thuis zijn kant en klaar en zijn niet eens demontabel. Alleen de boordjes in een kast moet je nog op hoogte zetten. Dat is ook wel een andere prijscatagorie maar dat gind je sowieso terug in de kwaliteit van de afwerking, het hanbg en sluitwerk een mooi bewerkte voorkant en netjes thuisbezorgd. Sorry hoor maar ikea kasten zijn gemaakt van een dusdanige kwaliteit dat de witte lak er na 2,5 jaar afgaat op de hoeken en heel de kast staat te wiebelen bij een kennis, en dat is niet bij 1 kast het geval. Beter dan even doorsparen voor iets van betere kwaliteit imo. Zal wel aan mij liggen, maar goedkoop is duurkoop denk ik altijd maar en mijn ervaring is dat ikea meubels die je nog zelf moet monteten daar een prachtig voorbeeld van zijn.
Reden dat mensen niet in de randstad wonen? Ik zie meer redenen om er niet te gaan wonen. Onder andere de files, prijzen, criminaliteit, minder rustige omgeving, geen zon zee en strand op 5 min van je huis.
Elektrische fiets kopen ipv zelf al het werk doen?
Gvd zeg, jullie weten ook altijd te zeiken, heb ik soms een gevoelige snaar geraakt?