Haagze sf2 F0rum psycholoog 10 February 2012 #984 Fun: mensen die blij zijn met hun weekend.. Fun: ik heb een 1 daagse werkweek en het enigste wat ik dan doe.. Facturen versturen en betalen Shit: Das vandaag.. Shit: en dan vanaf april tot december zelf weer aan de bak..
Fun: mensen die blij zijn met hun weekend.. Fun: ik heb een 1 daagse werkweek en het enigste wat ik dan doe.. Facturen versturen en betalen Shit: Das vandaag.. Shit: en dan vanaf april tot december zelf weer aan de bak..
Dnstal Judas 10 February 2012 #985 shit/fun: steve (darkraver) die aan je vraagt of ik al kids heb Euhh.. :+
bartj HousePaus 10 February 2012 #986 Haha 2 weken terug ook nog half uur mee staan lullen in Breda, relaxte kerel :W
ErwinZ GC Member 10 February 2012 #987 Fun: Weekend! Shit: Morgen geen Hardbass Fun: Morgen geen Hardbass Fun: Over precies een week eeiindelijk weer verder met m'n arm!
Fun: Weekend! Shit: Morgen geen Hardbass Fun: Morgen geen Hardbass Fun: Over precies een week eeiindelijk weer verder met m'n arm!
Nicolàs Well-Known Member 10 February 2012 #990 Fun; nieuwe baan Fun; in de business development branche Shit; geen leve de lol freelance meer
Vincent-Aerox Scooterloos 10 February 2012 #991 Fun: zit de hAad pagina's over Aad nog eens te lezen, heerlijk Fun: zo een partij fijn slapen Shit: morgen op tijd eruit en werken van 9-18
Fun: zit de hAad pagina's over Aad nog eens te lezen, heerlijk Fun: zo een partij fijn slapen Shit: morgen op tijd eruit en werken van 9-18
Dnstal Judas 11 February 2012 #992 fun: terwijl je 'verplicht vakantie' hebt op je werk toch nog meer uren maken dan in een normale week Fuck die vakantieuren
fun: terwijl je 'verplicht vakantie' hebt op je werk toch nog meer uren maken dan in een normale week Fuck die vakantieuren
Dirk. Well-Known Member 11 February 2012 #993 Nicolàs said: Fun; nieuwe baan Fun; in de business development branche Shit; geen leve de lol freelance meer Click to expand... Congrats.
Nicolàs said: Fun; nieuwe baan Fun; in de business development branche Shit; geen leve de lol freelance meer Click to expand... Congrats.
Haagze sf2 F0rum psycholoog 11 February 2012 #994 Nicolàs said: Fun; nieuwe baan Fun; in de business development branche Shit; geen leve de lol freelance meer Click to expand... waarom kies je voor een baan in loondienst.. ipv van freelance
Nicolàs said: Fun; nieuwe baan Fun; in de business development branche Shit; geen leve de lol freelance meer Click to expand... waarom kies je voor een baan in loondienst.. ipv van freelance
::Michel:: Arrrg, I'm a Pirate 11 February 2012 #996 Alsof je dat tegenwoordig met loondienst wel heb
Nicolàs Well-Known Member 11 February 2012 #997 Carrièremove naar andere branche vooral. En flink wat ervaring opdoen om later weer zelfstandig los te gaan. Dirk. said: Congrats. Click to expand... Thanks!
Carrièremove naar andere branche vooral. En flink wat ervaring opdoen om later weer zelfstandig los te gaan. Dirk. said: Congrats. Click to expand... Thanks!
bartj HousePaus 12 February 2012 #999 Weer met een boot ergens heen geweest? Fun: Hardbass was weer goed vertoeven Shit: Weer de hele dag brak
Weer met een boot ergens heen geweest? Fun: Hardbass was weer goed vertoeven Shit: Weer de hele dag brak