Vincent-Aerox Scooterloos 25 January 2012 #781 Fun: laatste tentamen gehad Shit: niet voor geleerd Fun: vrij goed gemaakt, denk wel een voldoende :W Fun: weekend!
Fun: laatste tentamen gehad Shit: niet voor geleerd Fun: vrij goed gemaakt, denk wel een voldoende :W Fun: weekend!
[5th] Douwe Lets Hiv... 25 January 2012 #782 Shit: ben al 3 weken om 05:00 wakker terwijl ik er niet voor 06:00 uit hoef
Tommy. *BA DUM TSS* 25 January 2012 #785 Blijkbaar kan je nog later naar bed, of ben je dan helemaal kapot?
JohnnyP Vuurvos member 25 January 2012 #786 zolang je die 5 uurtjes gewoon goed/diep slaapt niks aan de hand... ruil ik zo met je, slaap meer als 8.. maar ben om de uur wakker, en val pas goed in slaap als het tijd is om op te staan...
zolang je die 5 uurtjes gewoon goed/diep slaapt niks aan de hand... ruil ik zo met je, slaap meer als 8.. maar ben om de uur wakker, en val pas goed in slaap als het tijd is om op te staan...
[5th] Douwe Lets Hiv... 25 January 2012 #787 Ik slaap prima tot 5 uur dan word ik wakker, later/eerder slapen helpt niet..
Nicolàs Well-Known Member 25 January 2012 #788 Heb ik ook paar weken gehad, restant van jetlag. Was ook niet moe overdag ofzo.
Rocco. GOLF MK5 TDI - VVT 25 January 2012 #791 Gewoon een uur lang choppen, heb je dat ook weer gehad:+
Xander Registered Abuser 25 January 2012 #793 Jahoor, en dan tegen je hand roepen, je bent de beste schatje.
Rocco. GOLF MK5 TDI - VVT 25 January 2012 #794 Gwn je tollie aan der haar afvegen, heeft ze gelijk cremespoeling :W
JohnnyP Vuurvos member 26 January 2012 #800 weet iemand hier hoe het zat met de spaarloonregeling... en de extra die de overheid er boven op deed? ik heb het namelijk opgenomen, maar heb er niks bovenop gekregen? was dat enkel als je het liet staan?
weet iemand hier hoe het zat met de spaarloonregeling... en de extra die de overheid er boven op deed? ik heb het namelijk opgenomen, maar heb er niks bovenop gekregen? was dat enkel als je het liet staan?