Fun/Shit Topic #17

Status
Not open for further replies.
Ik denk dat jij dat zelf wel met je gezonde verstand in kunt vullen. Alleen-op-de-wereld mensen noem ik dat.


/edit: ik heb de neiging he, zal het nooit doen. Dat verlaagt me tot hun niveau...
 
Last edited:
Shit: tentamen gaat morgen niet goedkomen :(

Shit: ik word zo allemachtig schijtziek van dat kansloze gezeik om die Mauro. Alstjeblieft zeg, opeens allemaal mensen: "ik schaam me om Nederlander te zijn, nu dit gebeurd"

Hou toch op zeg :D

Het was al zo lang bekend dat hij gewoon op z'n 18e moet oprotten...
 
Ik denk dat jij dat zelf wel met je gezonde verstand in kunt vullen. Alleen-op-de-wereld mensen noem ik dat.


/edit: ik heb de neiging he, zal het nooit doen. Dat verlaagt me tot hun niveau...

Bedoelde meer dat er best wat mensen rondrijden die prima kunnen rijden ondanks dat ze geen rijbewijs hebben. Downside is verzekering ofcourse, maar mijn punt was dat niet iedereen aad z'n zus is (of wie was het).

Also: not so serious, tis general chat hier :p
 
Shit: 's Morgens om half 10 je wekker zetten op een vrije dag om te gaan leren
Shit: Nog steeds niet begonnen
Shit: Morgen, overmorgen en maandag tentamens:x
Shit: En het zijn al allemaal herkansingen want doe een halfjaartje 'over'8P8P8P
 
Bedoelde meer dat er best wat mensen rondrijden die prima kunnen rijden ondanks dat ze geen rijbewijs hebben. Downside is verzekering ofcourse, maar mijn punt was dat niet iedereen aad z'n zus is (of wie was het).

Also: not so serious, tis general chat hier :p

Begrijp ik. Maar dat je nou niet ff een maandje of 2 kan wachten tot je je rijbewijs hebt. Als er wel iets gebeurd ben je, in het ergste geval, je hele leven zuur. Makkelijke keus voor mij, niet meer dan normaal ook imo.

/whysoserious
 
Fun: alle hertentamens gehaald tot nu toe met mijn brakke kop van zaterdag :D
Shit: morgen nog 2 tentames
shit: vrijdag tentamen van 9 tot 17u 8P 8P
 
Ze heeft nog niet eens der rijbewijs? :D

Nee, we waren net even langs de rijschool gegaan omdat die regel dat je op je 17e mag afrijden van kracht is. Dus ze was nieuwsgierig en wilde wel even proberen weg te rijden vanuit stilstand. Overigens was dit wel op privé terrein hoor, een rondje rijden door het dorp zou sowieso vanwege eventuele schades niet hebben gemogen van mij.
 
Shit: gisteren deel 1 van mn wortelkanaalbehandeling gehad
Shit: over 2 weken afmaken
Fun: nu in ieder geval ff geen pijn meer
 
Danke danke! Heeft veel geld en tijd gekost maar uiteindelijk heb k als t goed is morgen al mn pasje! En ja k ben zo'n droeloe die t met spoed aan vraagt :D :D :D

Fun : Vanavond parteh
Fun : Volgende week zaterdag dus met de auto naar Pussylounge
fun : IK HEB HELEMAAL GEEN AUTO :D:D
 
Fun : Moeder haalt ineens 12 tompouces ah :D We wonen hier maar met zn 3'n
Fun : Oude werkgever heeft n tattoo van zn vriendin op zn kuit laten zetten jezus christ :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top