Fun/Shit Topic #15

Status
Not open for further replies.
fun: autotheorie gehaald
fun: vandaag motor intest gehad
fun: 8 avb lessen en 12 avd
fun: vrijdag al theorie voor motor
shit: is wel erg snel dus veel leren

owja ik les in een nieuwe opel corsa en een oudere volvo s40

Ook sinds een weekje geen beginnend bestuurder meer :W Baal er wel van dat ik a.s. dinsdag m'n vodje in moet leveren voor een pasje (motorriba). :(

rijbewijs2004vz.jpg

kut hé, was enigste nog die papieren rbw had(omgeving). (in perfecte conditie ook nog) zo jammer dat ik die moest inleveren.

in perfecte conditie heeft het nog wel iets, laatst was er bij de jumbo 1 die hem in 3 delen op de grond liet vallen:D Denk ik ook bij mezelf "geen tijd voor een pasje?"

Die staat er daar ook een geloof ik, dat is een automaat. En er staan nog 2 Golf 5 R32 geloof ik en die Porsche dan, en waar ik in reed die golf 4 R32.Eigenlijk belachelijk ook, zo'n auto's als leswagen.. Maarja alles om de jeugd aan te trekken natuurlijk (al doet het mij niks, ons mam had deze rijschool uitgekozen omdat zij en mijn broer daar motor riba(?) hadden gehaald)

Gewoon R32 spoilers, zit een dieseltje in;)

Klopt idd, maar die porsche is wat anders :p

Hahaha! En dan toch zeggen dat je in een R32 lest he, jezus christus.... :P

Voor 41 per uur gaat hij echt geen r32 laten rijden. :p ik snap het idee erachter wel, en zo te zien werkt het ook, want melvin denkt echt dat ie in een r32 rijdt :p

Waarom zeg je 't dan?

Fun: Ground Zero was mooi!
Fun: Nog lekker geslapen vannacht.
Fun: Klaar voor Freshtival zometeen!

One-man-rijscholen krijgen 1e jaar dikke subsidie op de wagen van de overheid, of eerste twee jaar. Daardoor dat ze allemaal een dure mercedes of snelle wagen als lesauto hebben, en dan in het tweede of derde jaar toch maar terugstappen op een goedkoper wagentje

Status
Not open for further replies.
Back