Fun/Shit Topic #15

Status
Not open for further replies.
*doet vrolijk mee*
Leon en daarna Ibiza:7
Als de prijs hetzelfde is en ik hoor niks slechts over een rijschool les ik liever in een r32 dan in een Ibiza, maar dat lijkt me duidelijk:D

Fun: Zo naar Harmony of Hardcore
Fun: Maandag lekker vrij, kan het gebruiken
Fun: Dinsdag karten met de studievereniging en daarna meteen door naar motorrijles

Stil eens jij.

Hoezo een R32 :D, dat je dan sneller bij de 50 bent ofzo :D?

Ik denk dat ze daar al die dikke bakken hebben om jongeren aan te trekken, veel jongens vinden dat vet, in zo'n auto's rijden.

Maar mij maakt het niks uit, als ik maar leer rijden. Mijn moeder en broer hadden daar goede ervaringen omdat ze motor rijbewijs hebben gehaald bij hem.

En hij was geloof k ook het goedkoopste, 41,- per uur.

Dat denk ik ook ja :P Dat verschil merk je toch ook wel :D

Fun: Zometeen Ground Zero!!
Fun: Fuuuuuuuuucking veel zin in! :W

Ik denk dat ze daar al die dikke bakken hebben om jongeren aan te trekken, veel jongens vinden dat vet, in zo'n auto's rijden.

Maar mij maakt het niks uit, als ik maar leer rijden. Mijn moeder en broer hadden daar goede ervaringen omdat ze motor rijbewijs hebben gehaald bij hem.

En hij was geloof k ook het goedkoopste, 41,- per uur.

Waarom geen pakket?

Had ook een pakket ja, 1200eu incl afrijden en weet ik het wat.. Waren 30 lessen van 50 minuten dacht ik.

Reed in een Golf V btw, reed best goed tbh! o.a. Leder, RNS510, Multifunctioneel sportstuur, dik lichtmetaal. Was ook zijn eigen auto:+

Ook sinds een weekje geen beginnend bestuurder meer :W Baal er wel van dat ik a.s. dinsdag m'n vodje in moet leveren voor een pasje (motorriba). :(

rijbewijs2004vz.jpg

Ik mocht het 7 jaar geleden doen in een Honda Accord... jeuzes wat een schijthok.. magoed was in 12 lessen klaar.. eerste les gelijk de snelweg op.. bwoaaaaaaaaaap.. geen vtec :(

shit : werk
Shit : Ineens willen ze me meer indelen
Fun : Ben er bijna weg
Shit : MOE
Fun : Vanavond stappen

Status
Not open for further replies.
Back