Fun/Shit Topic #15

Status
Not open for further replies.
Serieus? HAHA!

Nee, we gingen leuk met elkaar om, en eens in de zoveel tijd maakte ik der riool is schoon.
Voor zo twee/drie maandjes lang, maar het was GEEN relatie.

Lekker met een semi-stijve op de bank zitten totdat die losgelaten mag worden:+

Fun: Vanavond maar even kroegen denks, t vrouwmensch gaat toch met vriendinnen weg..

Waar ga je lessen ?
Kan je gewoon alles weer met je been ?
komen ze dalijk aanzetten met een fiat cinquecento ofzoiets :p :winner:
Had dat toen ook net voordat ik 18 werd dus kon ook pas later beginnen.
welke been was het eigenlijk ?

Kuijpers in Gemert.

En het was een Golf 4 R32 geworden haha.

Kan vrijwel alles met mn been, maar op mn knie zitten en krom gaan enzo nog niet echt.

Wel kk, heb gisteren iets verkeerd gedaan met mn been (te hard van de trap af lopen) en toen had ik fk last van mijn knie.

Dat was vanmorgen een beetje weg getrokken maar nadat ik had gelest weer terug, erger.

Was mijn linkerbeen btw.

Fun: het komt hier goed uit het hemeltje zetten, met flinke klappen tussendoor (amsterdam)

Fun: vanavond ff chille met vrienden
Shit: morgen werken
Fun: zondag verjaardag vieren
Fun: maandag jarig! lekker vrij!

Lessen in een Golf R32? Me like! :7

Fun: stad was zeer nice
Shit: turken/marokkanen die doen alsof ze vol in het gezicht zijn gemept als je ze aanraakt tijdens het voorbij lopen in de kroeg....

Serieus? HAHA!

Nee, we gingen leuk met elkaar om, en eens in de zoveel tijd maakte ik der riool is schoon.
Voor zo twee/drie maandjes lang, maar het was GEEN relatie.

oh ik vatte je bericht op alsof je er nogal mee zat :p

1177194-1b2ee9c0974a285b115d11d086bed019.jpg

mijn lesauto destijds, niets bijzonders, maar wel leuk autootje

Die staat er daar ook een geloof ik, dat is een automaat. En er staan nog 2 Golf 5 R32 geloof ik en die Porsche dan, en waar ik in reed die golf 4 R32.

Eigenlijk belachelijk ook, zo'n auto's als leswagen.. Maarja alles om de jeugd aan te trekken natuurlijk (al doet het mij niks, ons mam had deze rijschool uitgekozen omdat zij en mijn broer daar motor riba(?) hadden gehaald)

Ben een Renault Megane gewend, snap niet waarom iemand zn rijschool uitzoekt op de auto's die ze hebben, zegt de materialist. Maargoed een cracky Opel Vectra is ook niet aantrekkelijk :+

Status
Not open for further replies.
Back