De mensen die nooit iets vergeten willen het inderdaad niet geloven, dat hoor ik wel vaker.Ik kan dat soort verhalen nooit geloven eerlijk gezegd. Ik heb vroeger ook flink wat drank getankt tijdens het uitgaan, en ik heb nooit een moment gehad dat ik niet wist wat ik deed of wat er die nacht gebeurde terwijl er ook een eurotje of 50 doorheen ging...
Ligt et aan mij of...?
Ik kan dat soort verhalen nooit geloven eerlijk gezegd. Ik heb vroeger ook flink wat drank getankt tijdens het uitgaan, en ik heb nooit een moment gehad dat ik niet wist wat ik deed of wat er die nacht gebeurde terwijl er ook een eurotje of 50 doorheen ging...
Ligt et aan mij of...?
Ik kan dat soort verhalen nooit geloven eerlijk gezegd. Ik heb vroeger ook flink wat drank getankt tijdens het uitgaan, en ik heb nooit een moment gehad dat ik niet wist wat ik deed of wat er die nacht gebeurde terwijl er ook een eurotje of 50 doorheen ging... Ligt et aan mij of...?
Misschien is t er zon 1 die alleen voor zich zelf haalt :+
Als ik voor 5 man drinken haal en 50eu bij me heb, kan ik nog naar huis rijden denk:+
Hele avonden ben ik niet kwijt geweest, maar delen zijn wel vaag hoor.. Vooral bij cocktails/shotjes:+
Ik kan dat soort verhalen nooit geloven eerlijk gezegd. Ik heb vroeger ook flink wat drank getankt tijdens het uitgaan, en ik heb nooit een moment gehad dat ik niet wist wat ik deed of wat er die nacht gebeurde terwijl er ook een eurotje of 50 doorheen ging...
Ligt et aan mij of...?