Hey lache man
Wat is de reden dat je weg bent gegaan?
Boven in de nacht dienst is het iig erg relax.
Blablablabla
Morgen weer beginnen met full time werken, dit x bij Jelle Talsma te Leeuwarden
Dealer van Alfa Romeo, Lancia en Fiat
Dat is bij de Brienenoord toch? De broer van mn broertje zn vriendin (heb je hem nog), en in principe mn zwager dus. Die werkt daar ook als monteur.
Naja, ik had er een jaar gewerkt en moest dan onder contract van schuitema zelf. Niet onder Cappac. En aangezien ik 2 maanden later BBL ging doen (4 dagen werken, 1 dag school). Heb ik ze maar gedag gezegd. Vandaar.. Opzich wel relaxt werk, beetje rondkarren enz. Vooral in de bulk indertijd met de 6-pack cola enzo. Toen liep ik flink veel collies terwijl ik niet eens hard doorliep.
Geef mij die kratjes maar weer terug als je wat restanten hebt van flessen fris kan je het niet eens meer fatsoenlijk opstapelen.Naja, ik had er een jaar gewerkt en moest dan onder contract van schuitema zelf. Niet onder Cappac. En aangezien ik 2 maanden later BBL ging doen (4 dagen werken, 1 dag school). Heb ik ze maar gedag gezegd. Vandaar.. Opzich wel relaxt werk, beetje rondkarren enz. Vooral in de bulk indertijd met de 6-pack cola enzo. Toen liep ik flink veel collies terwijl ik niet eens hard doorliep.
Nou, poetser is nog niet zo onverdienstelijk :*, k heb een heel lijstje met autos die ik ga doen
Geef mij die kratjes maar weer terug als je wat restanten hebt van flessen fris kan je het niet eens meer fatsoenlijk opstapelen.
30 juli een afspraak om te kijken of ik geschikt ben als studentchauffeur
Begin pas in februari weer met mn opleiding, dus leek me dit tot die tijd wel leuk om te doen..
Vorige week sillicitatieformulier ingevuld, en werd direct dezelfde dag nog gebeld.. Moet daar op het hoofdkantoor verschijnen, en moet dan zelfstandig een vooraf geplande route rijden (zonder navigatie) in een nieuwe Audi A8
Kijken of het wat is.. Moet voor die afspraak naar Amsterdam. Nu is dat voor een keer niet zo erg (aangezien ze ook standplaatsen hebben in Groningen en Drenthe) maar als ik elke keer voor een opdracht eerst richting A'dam, of nog verder moet met het openbaar vervoer kunnen ze het vergeten..
Dan moet je heeeeeeeeeeeeeeel hard werken....
Ik heb geen slecht salaris. mijn vriendin ook niet super slecht. maar ik moet het doen met een hoek woning....
wil je vrijstaand kunnen betalen zou ik nog even een tijdje naar school gaan. of voor jezelf beginnen en heel veel geld daarmee verdienen....