Pronk
Pronk Racing Service
Allereerst, wat Sander zegt, is dus precies wat ik bedoel Maar..ik snap echt je punt wel, en ik ben hier echt niet om Joost te verdedigen, dit topic is juist om de waarheid naar boven te halen, en dat is wat jij nu doet, dus ik vind het alleen maar goed dat je zo eerlijk bent. En gezien het feit dat de spoelers maar voor de helft open gaan, dat valt gewoon niet goed te praten.
Ik wil alleen duidelijk maken dat je er wel kritisch naar moet kijken, het verhaal van 2 kanten bekijken. Maar ik probeer het echt niet goed te praten ofzo, dit is gewoon niet netjes afgeleverd, klaar. Ik ben wel benieuwd naar het 'pleidooi' van Joost....aangezien ik, en vele met mij, zijn werk wel iets hoger hadden zitten dan dit. Tenminste..ik heb betere dingen/resultaten gezien.
Ik wil alleen duidelijk maken dat je er wel kritisch naar moet kijken, het verhaal van 2 kanten bekijken. Maar ik probeer het echt niet goed te praten ofzo, dit is gewoon niet netjes afgeleverd, klaar. Ik ben wel benieuwd naar het 'pleidooi' van Joost....aangezien ik, en vele met mij, zijn werk wel iets hoger hadden zitten dan dit. Tenminste..ik heb betere dingen/resultaten gezien.
Als je vraagt om de cilinder stage 3 te doen, als je kijkt wat er op hun site staat wat stage 3 inhoudt, dan is er precies de helft NIET van gedaan.
Als Joost de nodige machines/gereedschap niet heeft om de spoelpoorttiming aan te passen, dan hoeft hij het ook niet op zijn site te zetten.
Ter verduidelijking:
Met 1 voetpakking en 1 koppakking (diegene dat bij de cilinderkit zit) gingen de spoelpoorten maar voor de helft open...
Hierover heeft Joost zelfs niets gezegd, dus ik vermoed dat hij niet eens 1 keer de zuiger en cilinder op het blokje gemonteerd heeft om te kijken hoe het precies zit...
Last edited: