clio-tuning
Well-Known Member
Omdat ik er bij blijf, ik had er meer van verwacht...
JST is tog een scooterzaak omgeving gorinchem? Doen die ook al tunen?
iemand ervaring met JST Tuning?
iemand enige ervaring met de tuner dam sport?
JST is een net beginnend scootertune bedrijf in tegelen (limburg). heb er tot nu toe goede dingen over gehoord maar niet echt duidelijk en uitgebreid.
Dam van ktm?
Ik weet dat ze ook met crossers enzo werken, of het van ktm is durf ik niet zeggen.
JST is een net beginnend scootertune bedrijf in tegelen (limburg). heb er tot nu toe goede dingen over gehoord maar niet echt duidelijk en uitgebreid.
Mijn carters/cilinder/inlaat alles is door hem gedaan. Ik moet zeggen, in MIJN ogen is hij de vriendelijkste van alle tunens die k tot nu toe meegemaakt hebt. En doet z'n werk erg goed.
En hij blijft ook net zolang doorgaan totdat hij het gewenste vermogen eruit heeft.
Hij steld me scooter compleet af op de dingen die ik wil. En geef eventueel advies voor de dingen die beter kunnen.
Op dit moment ligt me blok er weer. Hij had nieuwe technieken voor het tunen van cilinders. En zou die wederom opnieuw aanpassen voor me.
En wat wieger al aangaf, de services is er uitstekend. Iedereen word er gelijk behandelt en iedereen is gelijk. Maakt niet uit of je daar nu de kampioen bent of een mannetje die z'n straatscooter wil laten doen.
Dit is mijn visie over JST ( die in tegelen dan).
Voor de rest heb ik geen goed woord over EPC. In mijn ogen klote ze maar gewoon wat aan.