Ervaring met Tuners.

lees ze verhaal nou is goed man...
daarin staat toch dat je gewoon dingen duidelijk moet vertellen in overleg met joost.
als jij iets niet wilt, dan doet hij het ook niet! wat had je dan verwacht van hem?
 
Wat mij betreft mag het dan zo wel afgelopen zijn. Beide partijen hebben hun visie op het geheel gegeven. Mocht 'clio-tuning' nog vragen hebben; doe dat alsjeblieft persoonlijk met Joost, en niet via dit topic.

De overige users mogen er ook over ophouden, het voegt immers niets meer toe. Het wordt toch alleen maar moddergooien zo.

Dus weer fijn verder over andere tuners :)
 
Zelf ervaring met 3BR. Is wel een tijdje geleden iig.
Was er zelf zwaar tevreden over, alleen het zoeken was vet klote zonder navigatie. Mja dat kan gebeuren.
Overigens was het werk zelf goed verzorgd en zag er netjes uit. Verder waren de prestaties goed merkbaar en ook de service was zwaar goed. Zeer netjes beantwoord en hij vond het niet erg om die (vele?) vragen te beantwoorden.
Zou er zo terugkomen, lekker goedkoop en in de buurt :)
Was bij Joost overigens :)
 
Waar heb je het laten doen?
Karsemijer

Wat heb je laten doen?
carters

Wat was de prijs?
80 euro? weet het niet zeker meer!}:O


Wat vondt je van de kwaliteit?

Super netjes!

Hoe is de service?

goed, ik kon hem smsen bellen of mailen, maar hij was zo snel dat ik daar de tijd niet voor had!:p


Waren ze klantvriendelijk?

ja, was er al vaker geweest(16 km)dus kende ze al ;)

Zijn de presaties naar de prijs die je betaald hebt? (in jou optiek)
die komen nog!

Zou je er nog een keer terug komen?
Het blok van mn broer, en die van Kevin zijn er ook heengegaan daarna,
die van kevin is er nog,

dus, JA!
 
Waar heb je het laten doen?
HD-tuning

Wat heb je laten doen?
Cilinder

Wat was de prijs?
100E


Wat vondt je van de kwaliteit?

Super netjes en ziet er strak uit

Hoe is de service?

Prima, werd netjes op de hoogte gehouden hoe het ervoor stond. En als ik mailde met een vraag werd deze ook netjes snel beantwoord.


Waren ze klantvriendelijk?

Ik vind van wel

Zijn de presaties naar de prijs die je betaald hebt? (in jou optiek)
Over een aantal weken banken, kan er nu nog niets over zeggen dus

Zou je er nog een keer terug komen?
Wat mij betreft wel :)
 
JST is een net beginnend scootertune bedrijf in tegelen (limburg). heb er tot nu toe goede dingen over gehoord maar niet echt duidelijk en uitgebreid.

Mijn carters/cilinder/inlaat alles is door hem gedaan. Ik moet zeggen, in MIJN ogen is hij de vriendelijkste van alle tunens die k tot nu toe meegemaakt hebt. En doet z'n werk erg goed.
En hij blijft ook net zolang doorgaan totdat hij het gewenste vermogen eruit heeft.

Hij steld me scooter compleet af op de dingen die ik wil. En geef eventueel advies voor de dingen die beter kunnen.

Op dit moment ligt me blok er weer. Hij had nieuwe technieken voor het tunen van cilinders. En zou die wederom opnieuw aanpassen voor me.

En wat wieger al aangaf, de services is er uitstekend. Iedereen word er gelijk behandelt en iedereen is gelijk. Maakt niet uit of je daar nu de kampioen bent of een mannetje die z'n straatscooter wil laten doen.

Dit is mijn visie over JST ( die in tegelen dan).

Voor de rest heb ik geen goed woord over EPC. In mijn ogen klote ze maar gewoon wat aan.
 
Volgens mij treedt hier nu een miscommunicatie op? Ik denk dat Wieger met JST iemand anders bedoelt, namelijk Joel Selder Tuning. En JST tuning uit Tiggelen ofzo is dan weer iemand anders denk ik :?
 
Mijn carters/cilinder/inlaat alles is door hem gedaan. Ik moet zeggen, in MIJN ogen is hij de vriendelijkste van alle tunens die k tot nu toe meegemaakt hebt. En doet z'n werk erg goed.
En hij blijft ook net zolang doorgaan totdat hij het gewenste vermogen eruit heeft.

Hij steld me scooter compleet af op de dingen die ik wil. En geef eventueel advies voor de dingen die beter kunnen.

Op dit moment ligt me blok er weer. Hij had nieuwe technieken voor het tunen van cilinders. En zou die wederom opnieuw aanpassen voor me.

En wat wieger al aangaf, de services is er uitstekend. Iedereen word er gelijk behandelt en iedereen is gelijk. Maakt niet uit of je daar nu de kampioen bent of een mannetje die z'n straatscooter wil laten doen.

Dit is mijn visie over JST ( die in tegelen dan).

Voor de rest heb ik geen goed woord over EPC. In mijn ogen klote ze maar gewoon wat aan.

waarom is epc zo slecht dan volgens jouw? Beetje onderbouwing kan geen kwaad...:p
 
Pronk: Dat kan mssn ook nog jaah :). Maar heb wieger daar vaker op de bank zien staan.

491-boy:

Niet dat ik dadelijk de boosdoener ben ofzo. Maar dit is uit mijn ervaringen met hun.
Ik heb voor de 2de zaak van marco van epc gereden. Dat was SCG.
Mijn voormalige carters waren door hun getunend. Heb me spulletjes daarheen gebracht, voor rotor af te stellen en squish af te stellen.

De week erna ben ik bij hun op de testbank gegaan. Kwam er een score uit van 19,8. Maar naarmate die warmer word, nam het vermogen af.
Ik naar meran toe gegaan, hem daar wat uitleg over gevraagd. Zegt die, ligt aan je carters:S. Zonder het hele verhaal eerst us hebben af gehoord te hebben. Ik zeg zo, dan ligt de fout bij jullie,, want jullie hebben de carters getuned. Zegt die van: Nee dat zijn het de carters niet. Ik van: Wat kan het dan zijn? Hij zo weet ik niet, maar het zijn tog k*t blokken.
Dus tot zover de service van EPC.

Daarna ging ik naar JST toe, daar op de testbank gegaan, wat afgesteld. En kwam weer niet boven de 19,8 uit. Zegt Jeroen van, laten we de squish us nameten. Bleek dat de squish op 0,75 stond!!!. Terwijl ik had gevraagd voor de squish tussen de 0,45 en 0,50 te zetten. Daar kwam al meer vermogen uit. Scoorde toen al 20,8. Daarna rotor nagemeten, bleek dat die op 3,2 stond. Terwijl ik had gevraagd voor hem op 3,6 te zetten.

Daarna naar EPC terug gegaan. Heb ik gevraagd wie me dat had afgesteld. En die persoon gevraagd waar die bezig mee was. En toen zei die van: Ze zijn bang voor concurrentie dus stellen we de andere blokken 'wat' minder af.

Dus tot zover MIJN ervaring met epc.
Hoop niet dat ik dadelijk hier voor weet ik wat uitgemaakt word. Maar zo heb ik het mee gemaakt. En niet maar 1 x. Maar bleken dus met 2 blokken precies hetzelfde gebeurt te zijn.
 
Vind je het duur daar dan?

IS gewoon de normale prijs( en vaak nog goedkoper ) als andere winkels.
Tuurlijk kunnen ze niet aan een internetshop tippen kwa prijs, internetshops hebben alleen iemand die bestellingen aanneemt en verstuurt. Een zaak heeft wel meer onkosten.

Ik vind EPC dus wel erg goed.
JE betaalt wel iets meer voor tunewerk, maar de resultaten die ik met hun tunewerk behaald heb, liegen er niet om. Een of andere beuner(zoals JST) zal niet zomaar 23pk halen.

Nu we het toch over JST hebben: ik heb cilinders gezien die door hem getuned waren(met een dremel nogwel:p)
maar die zagen er echt slecht afgewerkt uit, ook schijnt hij al 24,2pk gescoord te hebben, maar bleek achteraf maar 21 nogwat te zijn.

Mja das mijn mening.
Mensen denken te vaak, dat als een "winkel/tuner"zelf meesprint dat die dan niet "goed"doet tunen voor andere, dus gaan ze maar naar een beuner die ergens een dremel in de hoek heeft...
 
Back
Top