Vroeger, toen al deze merken er nog niet waren, moest alles zelf gemaakt worden en/of aangepast. Uitlaten, krukassen, vertandingen, extra spoelpoorten erbij maken, koppen, enz enz. Dit is echt vakwerk, maar is niet echt meer nodig met de spullen van tegenwoordig. Het tunen van de topcilinders van vandaag de dag is een stuk "simpler". Ik denk ook dat als deze merken er niet waren er geen home tuners waren, omdat het simpelweg vakwerk is. Er waren toendertijd ook maar een paar tuners, die hun kennis maar in beperkte kringen hielden.
De Jager is een van de tuners die dit deed/doet. Ik kan daarom meer respekt opbrengen voor zulke tuners dan de home tuners die met een simpele geconstrueerd scooterblok zitten waarvoor allemaal al goede onderdelen beschikbaar zijn.
rs rullezzz: Wat jij bedoelt is denk ik de racer van Dennis, een werknemer van de Jager. Die doet overigens alles zelf.
Enrico: Waarom moet je hier altijd eerst hoog scoren voordat je een mening mag hebben.
Beerke: Waarom zou een tuners verantwoordelijk zijn voor wat een klant over hem zegt? Iedereen mag toch een mening hebben?
Sander: Geen 20 pk zonder die spullen?, de pro tuners, die ik dus hierboven beschrijf, echt wel.
Hier Staan nog leuke stukjes over de tuners waar ik een beetje op doel.