vhs tunen wie ervaring

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Van Hout uit geldrop bedoel je? Ze kunnen goed kreidlers en andere zuiger gestuurde dingetjes tunen. Harry weet er een hoop van, maar je hebt ook kans dat peerke aan je cilinder komt, en dat wil je liever niet. Ik weet niet of ze erg goedkoop zijn, volgens mij niet goedkoper dan joel of ivo ofsow.
 
Ja, wat wil je weten...?

Zijn Motorcross tuners en werken nogal.... hoe zal ik het zeggen... ruw...
 
maar waar zit dat grote prijs verscil in hun kosten 35 euro en bijv IS kost 115 euro. maar bedoel je met ruw dat ze het niet zo netjes afwerken.
 
En ze zijn zeker wel goedkoper, cilinder/ carters tunen voor 35 euro volgens mij...

Maar dat snap je wel als je die cilinder dan bekijkt, geloof dat maar....
 
Okee.

Ik doel op alles:
- afwerking
- kennis (op scootergebied)
- fouten

Denk je dat die lui timing van een scootercilinder opmeten voor (en na tunen) Nee. Dus zou je een oud type Prorace cilinder daar brengen voor tuning, dan zouden ze net als bij bijvoorbeeld een standaard cilinder gewoon de uitlaatpoort omhoog frezen.

Het zijn crossmannen, en in die wereld zijn ze redelijk succesvol, maar kom niet met scooterzooi aanzetten.

Maar probeer het, zou ik zeggen... voor 35 euro kan hooguit je cilinder vernaaid worden...
 
het ging mij effe om het prijs verschil. maar mijn cil gaat volgende week maar eens naar IS tuning.
 
voor 35 euro kan hooguit je cilinder vernaaid worden... :rolleyes:


Met wie denk je trouwens dat je een het 'praten' bent sr-johan?
 
Zorg dat Harrie aan je cilinder komt, dan komt het er meestal iets beter uit :).
Nou ligt peerke toch de helft vd tijd in de goot, dus dat boeit niet echt :).

Maar opzich, voor de prijs die ze vragen leveren ze werk af waar het gemiddelde persoon alleen maar harder mee gaat.
Alleen als je d'r evo spul enzo afgeeft kan ik me voorstellen dat het er niet beter op wordt.

Maar DR'tjes enzo kun je d'r rustig heenbrengen imho.
En schakelspul breng ik er ook rustig heen.

[edit]
overigens zag mijn MBX98 cilinder (m'n vorige..) d'r prima uit na hun tunebeurt, netjes bevels aangebracht en alles.
Timingen zaten ook op 191-130, iets zegt me dat je dat niet voor elkaar krijgt door alleen maar te kijken.
Die cilinder was overigens door peerke gedaan (voor 35 euro)
[/edit]
 
ik zou me crosser cils er niet heen durven brengen-:-

crosser cils tunen is heel wat moeilijker dan scooter cilinders tunen. omdat je hem ook onderin goed moet kunnen laten lopen zonder dat ie weinig topvermogen krijgt.
 
Maar met 1 verschil.
Crossers weten ze echt dondersgoed wat ze doen en besteden ze ook veel en veel meer aandacht aan (alleen die zijn dan ook net ietsjes duurder).
 
Heel crossend zuid oost nederland gaat naar vhs. Ze hebben gewoon praktijkkennis door ervaring en doen gewoon wat ze weten dat werkt. En met afwerking verdien je niks vinden zij.

Op een scooter is het anders. Ze weten allereerst niks over scootercilinders, meten niks op en gaan nogal ruw te werk dus.

Ik heb echt een paar verschrikkelijke dingen voorbij zien komen. Joel weet wat ik bedoel.

Als je Harry echter precies uitlegt wat hij voor je moet doen, dan maakt hij het snel, mooi en voor redelijk weinig geld.

En idd, als peerke weer eens uit de goot is gekropen en je cilinder aanraakt, dan ben je flink de ***

En Harry laat hem graag scooterspul doen, want das beter dan crosscilinders vernaaien vind hij.
 
Peerke ligt inderdaad vaak in de "goot". En als hij er is, verrekt hij om iets te doen. Het beste kun je inderdaad met harry te doen hebben. Enne niet alleen zuid-nederland gaat erheen voor hun crossspul, ook ver buiten s'lands grenzen. In de crosswereld brengt hij verschillende kitjes op de markt en vinden gretig aftrek.
Dus het is net zoals hier al verteld wordt, de gemiddelde persoon zal sneller zijn, maar als je harry uitlegt wat je wil, maakt hij het ook. Mocht hij daarna niet netjes zijn afgewerkt kun je dit alsnog ff zelf doen. Tuurlijk, komen er ook een hoop gasten die denken dat ze het beter weten dan hun, die worden op hun beurt natuurlijk "geknipt en geschoren".
 
En Harry zelf is heel eerlijk, die zal rustig heel uitgebreid uitleggen dat iets geen nut heeft of dat je het misschien beter ergens anders kan laten doen dan dat ie het toch doet en er geld voor krijgt.
 
HALLO HIER MET VHS TUNING H V HOUT
ALS IK DAT ZO LEES IS ER WEL IETS MIS MET MIJ,MAAR ALS IK DE CILINDERS VAN JOEL GEDEELTELIJK DICHT MOET LASSEN,IS DAT OMDAT HIJ ZO GOED IS????????
 
Haha...

vhs zit nooit op dit forum, en nu dit topic er is, begint met te reageren 8P

Dit is echt te grappig....Mods, kunnen jullie even dat ip-adres nalopen?

Ik vind het wel lollig :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top