Ervaring met GSP?

enrico

"THE MAN"
Ik zag vandaag iemand redelijk blazen met een gsp uitlaat (giannelli natuurlijk) en nu ben ik benieuwd of dat een beetje een leuk uitlaatje is??? Heeft iemand er toevallig ervaring mee???
 
Advertisement - register to remove this

Er staat genoeg over die uitlaat op andere topics op deze site.
Ik persoonlijk vindt dat ie er te standaard uit ziet. Je kan beter iets langer sparen en een Yasuni uitlaat kopen. Veel betere prestaties en ziet er veel beter uit.
De GSP schijnt geen slechte uitlaat te zijn op de standaard 50 of de snelle 50, maar persoonlijk zou ik hem niet kopen, omdat er veel betere uitlaten te koop zijn.
MAZZELS!
rolleyes.gif
 
Opgestart door enrico:
Ik zag vandaag iemand redelijk blazen met een gsp uitlaat (giannelli natuurlijk) en nu ben ik benieuwd of dat een beetje een leuk uitlaatje is??? Heeft iemand er toevallig ervaring mee???


5,23 pk bij 7500 toeren. top snelheid is tussen de 85---90 km/h. en hij is 220 piek
 
Opgestart door sf50_racing:

5,23 pk bij 7500 toeren. top snelheid is tussen de 85---90 km/h. en hij is 220 piek

Dit is helemaal afhankelijk van je scooter, van de testbank, van de rest van je onderdelen enz. Hier heb je heel erg weinig aan!
 
Opgestart door Bart:
Dit is helemaal afhankelijk van je scooter, van de testbank, van de rest van je onderdelen enz. Hier heb je heel erg weinig aan!

oke standaard scooter (met de vario ring er uit) zo goed.

getest op een aprilia sr www
 
I know. maar hij was er toch wel voor morini volgens jouw? sf50? En als ze het niet op scootparts hebben hoeft niet te betekenen dat dat ze er niet zijn...
 
Back
Top