Ervaring met Tuners.

Nogmaals: iemand ervaring met GF-tuning? Kep zelf een scooter met blok gekocht wat getuned is op een speed door GF-tuning.
 
Ik zou zeggen, wacht even af naar de prestaties en oordeel dan zelf :?
Overigens, waarom beoordeel je niet zelf of het netjes is gedaan?

Ikzelf heb goede ervaringen met onderdeel levering bij Twins, gezelligheid bij Koopmans (helaas gesloten nu). Verder laat ik niets meer tunen, meeste doe ik voortaan zelf (nee, nog niet voor anderen). Ik heb bij Twins, nog koopmans geen getuned spul gezien, dus kan niet oordelen of dat netjes is. Gezien de meeste mensen die ik ken wel goede ervaringen daarmee hebben, verwacht ik niet anders dan dat het goed is :)
 
Kan er niet een soort format maakt worden wat ingevuld moet worden.

Waar heb je het laten doen?
Wat heb je laten doen?
Wat was de prijs?
Wat vondt je van de kwaliteit?
Hoe is de service?
Waren ze klantvriendelijk?
Zijn de presaties naar de prijs die je betaald hebt? (in jou optiek)
Zou je er nog een keer terug komen?

bijv?
 
Big B NRG said:
Kan er niet een soort format maakt worden wat ingevuld moet worden.

Waar heb je het laten doen?
Wat heb je laten doen?
Wat was de prijs?
Wat vondt je van de kwaliteit?
Hoe is de service?
Waren ze klantvriendelijk?
Zijn de presaties naar de prijs die je betaald hebt? (in jou optiek)
Zou je er nog een keer terug komen?

bijv?


Goed idee :)

Wie kan ik pm´en over wat info over VTM tuning? qua prijzen enzo..?

edit:

Zijn die uberhaupt nog actief? :)
 
Last edited:
ik heb nu mijn carters laten bewerken door xsh en binnenkort ook me speed. maar het ziet er heel strak uit. ook op de bank scoort het leuk>> erg leuk zelfs. wachttijden waren wel iets langer, maar als je weet hoeveel die kerel heeft liggen, dan heb je hier gewoon begrip voor. ook kan je niet klagen over de prijs. naar mijn mening is die reeel in verhouding tot het vermogen!
groeten kevin
 
Renz P. said:
Goed idee :)

Wie kan ik pm´en over wat info over VTM tuning? qua prijzen enzo..?

edit:

Zijn die uberhaupt nog actief? :)
actief is hij nog wel hoor.
Een maat van me (krevan) betaalde pas 120 euro voor het bewerken van ze cilinder.
Valentino heeft gewoon een winkel waar je naar toe kunt bellen. Het nummer weet ik niet maar daar is vast wel aan te komen.
 
menace said:
actief is hij nog wel hoor.
Een maat van me (krevan) betaalde pas 120 euro voor het bewerken van ze cilinder.
Valentino heeft gewoon een winkel waar je naar toe kunt bellen. Het nummer weet ik niet maar daar is vast wel aan te komen.

Dat is vlgs mij een andere Valentino..
 
Koopmans tuning, geloof ik nog niet voorbij zien komen hier?

Maargoed onze ervaringen. (vooral die van een vriend van me, en ja het is waar, ik rommelde altijd aan zijn scooter)

Hij bracht zijn carters naar koopmans (tijdje terug is het al) zou een team 99 85mm kruk in komen, malossi geslepen lagers, speed 04 stage 5 getuned en de carters zouden op de speed 04 stage 3 getuned worden.

Nu is een tijdje terug zijn zuiger kapot gelopen, en ging het hele zaakje uit elkaar waarbij ik zijn carters met krukas heb overgenomen. Kwam dus tot de grote ontdekking dat de carters daarwerkelijk voor een speed 04 getuned waren maar er bij koopmans een speed 03 (oude type iig nog) was gemonteerd. :s Kan natuurlijk gewoon een fout zijn, maarja als je de bon niet meer hebt kom je nergens en vind het wel een lullige fout.

(De reactie zal vast wel komen, ''dat zie je toch zo aan het bouwjaar op de cilinder'' ja dat klopt maar dat weet je vaak niet als je net een scooter hebt en er de balle verstand van hebt :) )

Maar voor mij iig een reden om daar niks te laten doen hoe bekent Freddy ook is. Aan verhalen en genoeg gezien te hebben gaat mijn speed04 binnenkort toch naar twins toe denk ik.
 
Big B NRG said:
Dat is vlgs mij een andere Valentino..


Tino VTM tuned nog wel spullen op aanvraag, gewoon even bellen naar dynojet goes 0113271770 even vragen naar tino.

mijn ervaring met VTM evo2 aflaten werken. dit zag er zeer netjes uit had niks te klagen erover :)
 
Vorige week zaterdag eindelijk m'n blokje bij Speedpunk/SPT as know as Robbert, gehaald..

Heeft wel een beetje lang geduurd, maar dat kwam eigelijk van beide kanten.
Cilinder, cartertjes en inlaat van Luuk zagen er goed uit, ben dus meer dan tevreden wat ie gaat presteren :)
 
Mijn vorige spul is ook getuned bij VTM en het zag er zeker goed uit.. Netjes afgewerkt en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Verder zijn verdere aanpassingen nooit een probleem en is er altijd tijd voor je.

Als je contact zoekt met VTM moet je naar Dynojet Goes bellen en vragen naar Valentino Meijer.

Hij is zeker nog actief. Maar hij is bijna alleen maar bezig voor de SBO. Maar hij tuned nog en er komt ook weer een nieuwe VTM uitlaat uit.

Mijn volgende setje gaat eer weer naar toe :)

Mocht je vragen hebben over VTM kun je me altijd PM-en
 
Aangezien mijn evo bewerkt is door hem zal ik ook even iets posten.

Ik ben zeer tevreden er over. Ik heb meer werk gezien wat hij "getuned" heeft. Ik vind dat het zeer netjes gedaan wordt. Ik heb gekozen voor zijn werk omdat ik zeker van ben dat het netjes gedaan wordt. Plus dat naar mijn wete zijn werk allemaal behoorlijk vermogen levert. Bij sommige andere tuners heb ik wel andere dingen gezien.

Format:


Waar heb je het laten doen?

Valentino (Goes) VTM

Wat heb je laten doen?

Cilinder afwerken en bewerken

Wat was de prijs?

120 euro

Wat vondt je van de kwaliteit?

Uitstekend. Zeer netjes.

Hoe is de service?

Goed. Soms duurt het eventjes maar daar is de kwaliteit dan ook weer naar. Beter netjes en de tijd er voor nemen dan beun.


Waren ze klantvriendelijk?

Ja goed geinformeerd.

Zijn de presaties naar de prijs die je betaald hebt? (in jou optiek)

Dat zal ik zien als het hok de bank op gaat. Ik weet wat hij std scoorde, hoop dat dit toch wel iets hoger gaat worden.

Zou je er nog een keer terug komen?

Zeer zeker als de prestaties net zo zijn als de rest , ben ik tevreden.
 
Back
Top