Koopmans tuning, geloof ik nog niet voorbij zien komen hier?
Maargoed onze ervaringen. (vooral die van een vriend van me, en ja het is waar, ik rommelde altijd aan zijn scooter)
Hij bracht zijn carters naar koopmans (tijdje terug is het al) zou een team 99 85mm kruk in komen, malossi geslepen lagers, speed 04 stage 5 getuned en de carters zouden op de speed 04 stage 3 getuned worden.
Nu is een tijdje terug zijn zuiger kapot gelopen, en ging het hele zaakje uit elkaar waarbij ik zijn carters met krukas heb overgenomen. Kwam dus tot de grote ontdekking dat de carters daarwerkelijk voor een speed 04 getuned waren maar er bij koopmans een speed 03 (oude type iig nog) was gemonteerd. :s Kan natuurlijk gewoon een fout zijn, maarja als je de bon niet meer hebt kom je nergens en vind het wel een lullige fout.
(De reactie zal vast wel komen, ''dat zie je toch zo aan het bouwjaar op de cilinder'' ja dat klopt maar dat weet je vaak niet als je net een scooter hebt en er de balle verstand van hebt
)
Maar voor mij iig een reden om daar niks te laten doen hoe bekent Freddy ook is. Aan verhalen en genoeg gezien te hebben gaat mijn speed04 binnenkort toch naar twins toe denk ik.