Ervaring met Tuners.

Heeft iemand ervaring met GF-tuning? Ik heb geen idee waar het vandaan komt en wie het doet. Namelijk een scooter gekocht met getuned blok op een speed door GF-tuning.
 
Mijn ervaring met FKT:

uiterst fijn... Ondanks zijn drukke leven neemt hij echt de tijd voor cilinders en andere spullen. Helaas duurde het vroeger wat lang

Daarnaast heb ik spullen gezien van VDH-tuning... HOLY SHIT! dat is echt meesterwerk.... +ralf+
 
ST Tuning, Uiterst goed.. Wachttijd nooit meer dan een week geweest en prijs kwaliteit verhouding.. ben ik wel tevreden over, Helaas is hij gestopt met scooters ik kan er gelukkig nog +/- 2 jaar terecht :W En daar ben ik wel blij om :)
 
EPC/RST

Ik weet dat de Roufs gewoon erg proffesioneel bezig zijn, en met hun eigen scooter ook erg mooie resultaten hebben behaald.

Goede communicatie, redelijk snelle leverttijd (anderhalf tot 2 weken), en schappelijk prijsje (rond de 150/200) voor carters + cilinder + straalbeurt

Heb nu 14.2 SAE gehaald, met een MHR Replica, en er zit zeker weten nog meer potentie in!

Je betaalt gewoon voor de goede service en zeker de kwaliteit, dus up to EPC/RST! haha
 
X-TEAM said:
Heeft iemand ervaring met GF-tuning? Ik heb geen idee waar het vandaan komt en wie het doet. Namelijk een scooter gekocht met getuned blok op een speed door GF-tuning.

Iemand??
 
Jumper said:
BHT tuning,

zeer mooie afwerking, prestaties zijn er zeker. (winnaar lint 2005,..)
zeer sociale persoon, kan je goed je ideeën kwijt
heeft niet altijd tijd.

dacht dat de winnaar van lint 2005 mark uit zwolle was met een zwart/blauwe nrg met evo blok door Everhard van Leeuwen getuned was:W
 
mc tuning ziet er idd erg lekker uit, als ik dat spul van danny zo zag:), maar xsh pakketje met speed 06 en pvl en aem voor een maatje, en stage 6 halfpouli voor mezelf is dus nog niet binnen..
 
Custom SR said:
nou zijn tune werk zal er vast wel heel netjes uitzien, en zijn werk wat hij levert is meestal wel goed in score's op de bank.. respect hiervoor.

maar... voor de service vind ik het echt 3 keer stront, zit nu al echt 4 weken tewachten op een pvl, speed 06 , aem teller en stage 6 halfpouli, ofterwijl meer dan 800 euro overgemaakt.. dan mag je toch wel beetje rekenen op service? maja hij geeft het zelf al aan, er word aan gewerkt.. maar hij beloofd wel meer.. pakketje dat donderdag op de post zou gaan.. nog niks gezien bij mij thuis.. heb andere afspraken moeten verzetten ( afspraak met Vtm tuning voor het afwerken van de cilinder).ik hoop dat hier in de toekomst verandering in zal komen, maar begrijp wel dat het voor mij nu bekeken is met xsh en spullen bestellen.

greatz

ik heb marco hierover gebelt.
en het komt dus doordat er meerdere onderdelen besteld zijn die niet op voorraad waren.
dus die halfpoulie van jou die dan wel op voorraad is zal dan ff moeten wachten tot de rest binnen is en dan wordt alles in 1 keer opgestuurd..
Ikzelf heb ook gezegd tegen marco dat ie alles maar in 1 keer op moest sturen.
dus niet dat je vandaag een pakje krijgt en over twee dagen nog 1.
dus ook maar 1x verzendkosten.!
en daar ligt eigenlijk het hele proces van het lange wachten.
Ik hoop dat vandaag of morgen mn spulletjes binnen komen want dan kan ook ik verder met tunen..
GRtsz Gumby

menace said:
dat hij er niks aan kan doen maakt toch niks uit.. het is gewoon een nadeel dat er is (maar aan marco ze post te lezen, zijn de wachttijden al afgenomen).

Kijk het zit zo.
XSH is nog maar een redelijk klein bedrijfje met waarschijnlijk een klein budget.
zodra xsh dus steeds groeit omdat er meer klanten zijn.
Zal xsh dus ook meer onderdelen op voorraad kunnen nemen.
en dat zal de levertijd natuurlijk alleen maar ten goede komen.
die voorraad kost natuurlijk ook geld en ruimte!!
zodra xsh de mogelijkheden krijgt om uit te breiden met een ruimer budget zal de voorraad ook groter worden.

GRtsz Gumby
 
Last edited:
[evolution] said:
mooi uitgelegd , einde verhaal en verder over ervaringen?.. :)

Ja:)

Het gaat niet over onderdelen die je er bestelt of wat, maar puur over het tune-werk. Houd het dus een beetje ontopic aub:)

Verder heb ik goede ervaringen met Koopmans tuning.
Mooi werk, goede service alleen de wachttijden zijn iets langer, maar dat weet je van te voren.
 
MD-Tuning *D

Dennis (Speeddrake) heeft altijd de tijd voor mij en m'n vragen genomen, is zijn afspraken altijd nagekomen, en dat tegen een mooie prijs.
Anderhalve week nadat hij mijn spullen had gekregen kon ik ze weer ophalen, toen nam hij ook weer rustig de tijd om mij te laten zien wat hij allemaal had gedaan :). Erg tevreden dus, en heb er vertrouwen in dat het gaat scoren.

Voor Peugeot zeker een aanrader :)
 
RsB tuning .

Ik ben er zeer tevreden over . Sander heeft mij altijd goed geholpen met mijn scooter . Ik ben bereid wat langer te wachten en hem de tijd te gunnen om mijn spullen netjes te maken . Het vermogen is dan ook altijd aanwezig als ik weer eens iets langs heb gebracht , dus ook deze keer heb ik er het volle vertrouwen in :).
 
HD heeft mijn SR volledig getuned (spoelers weten we nu wel;) ) en ook de rest in elkaar gebouwd. 21,5 pk zit er nu op het achterwiel en we gaan hem binnekort eens echt goed zetten op de bank, deze score was gewoon dmv een straatafstelling.
Prijzen zijn in verhouding tot de arbeidsuren en kwaliteit van het werk goed en ook als er onderdelen zijn die beter vervangen kunnen worden krijg ik dat meteen te horen zodat het hoge vermogen blijft..

Prima gozer en jullie kunnen de SR op de SBO sprint in Rotterdam bekijken.

mzls
 
Misschien ook wel leuk als er foto's worden gepost van het werk. Nu hoor je iedereen zeggen dat het netjes is dit en dat.

Maar wat de één netjes vindt, kan de ander rampzalig beunwerk vinden ;)
 
Facilly said:
Misschien ook wel leuk als er foto's worden gepost van het werk. Nu hoor je iedereen zeggen dat het netjes is dit en dat.

Maar wat de één netjes vindt, kan de ander rampzalig beunwerk vinden ;)

Ja de vraag is of alle tuners hier hun werk gaan posten of gepost willen hebben door klanten..
 
Facilly said:
Misschien ook wel leuk als er foto's worden gepost van het werk. Nu hoor je iedereen zeggen dat het netjes is dit en dat.

Maar wat de één netjes vindt, kan de ander rampzalig beunwerk vinden ;)

nou niet de kunst af gaan kijken eh :+
 
[evolution] said:
ben bang dat we dan een beetje 2e cartertuning topic krijgen met veelste veel nutteloze discussies :p

Idd dat lijkt me geen goed idee.
Ik vind dat je andermans tune werk niet zo maar hier neer moet zetten. Mensen hebben er weet ik hoe lang op gedaan om het eindelijk naar hun wens te creëren en andere maken het even klakkeloos na. Dat is ook een stukje respect naar de tuner toe geven, als je het werk fijn voor je zelf houdt.

Ik heb ook het idee dat mensen die net een beetje zijn begonnen met tunen er op hopen dat hier wat foto's komen te staan zodat ze alles lekker kunnen na kijken en over kopiëren. Zeker kun je zo op een foto niet zien wat de timingen ed. zijn maar bepaalde vormen die een tuner hanteert kan wel van belang zijn. Niet dat je veel hebt aan een foto, maar het gaat om het princiepe.

Mocht je toch een foto posten van je tunewerk zal je er niet mee worden bestraft, het is dus geheel aan je eigen. Beschouw mijn post dus niet een 'moderator post' maar als gewoon mijn mening...
 
Back
Top