Custom SR said:
nou zijn tune werk zal er vast wel heel netjes uitzien, en zijn werk wat hij levert is meestal wel goed in score's op de bank.. respect hiervoor.
maar... voor de service vind ik het echt 3 keer stront, zit nu al echt 4 weken tewachten op een pvl, speed 06 , aem teller en stage 6 halfpouli, ofterwijl meer dan 800 euro overgemaakt.. dan mag je toch wel beetje rekenen op service? maja hij geeft het zelf al aan, er word aan gewerkt.. maar hij beloofd wel meer.. pakketje dat donderdag op de post zou gaan.. nog niks gezien bij mij thuis.. heb andere afspraken moeten verzetten ( afspraak met Vtm tuning voor het afwerken van de cilinder).ik hoop dat hier in de toekomst verandering in zal komen, maar begrijp wel dat het voor mij nu bekeken is met xsh en spullen bestellen.
greatz
ik heb marco hierover gebelt.
en het komt dus doordat er meerdere onderdelen besteld zijn die niet op voorraad waren.
dus die halfpoulie van jou die dan wel op voorraad is zal dan ff moeten wachten tot de rest binnen is en dan wordt alles in 1 keer opgestuurd..
Ikzelf heb ook gezegd tegen marco dat ie alles maar in 1 keer op moest sturen.
dus niet dat je vandaag een pakje krijgt en over twee dagen nog 1.
dus ook maar 1x verzendkosten.!
en daar ligt eigenlijk het hele proces van het lange wachten.
Ik hoop dat vandaag of morgen mn spulletjes binnen komen want dan kan ook ik verder met tunen..
GRtsz Gumby
menace said:
dat hij er niks aan kan doen maakt toch niks uit.. het is gewoon een nadeel dat er is (maar aan marco ze post te lezen, zijn de wachttijden al afgenomen).
Kijk het zit zo.
XSH is nog maar een redelijk klein bedrijfje met waarschijnlijk een klein budget.
zodra xsh dus steeds groeit omdat er meer klanten zijn.
Zal xsh dus ook meer onderdelen op voorraad kunnen nemen.
en dat zal de levertijd natuurlijk alleen maar ten goede komen.
die voorraad kost natuurlijk ook geld en ruimte!!
zodra xsh de mogelijkheden krijgt om uit te breiden met een ruimer budget zal de voorraad ook groter worden.
GRtsz Gumby