Ervaring met Tuners.

daar heb je een punt, maar ik had geen idee hoe ik in contact met hem kon komen, dus heb ik een pm gestuurd, ik vind het een kleine moeite om iets terug te sturen.
 
denn1s said:
daar heb je een punt, maar ik had geen idee hoe ik in contact met hem kon komen, dus heb ik een pm gestuurd, ik vind het een kleine moeite om iets terug te sturen.
Voor zover ik weet zijn er een aantal gebruikers die hun PM box nog nooit hebben gebruikt of er het nut van inzien. Ik weet van Tino persoonlijk dat hij zoveel pm's met onzin erin krijgt dat hij nieteens de moeite neemt om zijn box nog te bekijken :) Dus ik denk dat daar de oorzaak van het probleem ligt.
Wil je Tino toch berijken ivm tuning/banken oid dan kan je gewoon naar Tovami/Dynojet in Goes bellen en vragen naar Valentino Meijer.
 
Ik heb hier FKT bewerkte carters :)
wat is er aan gedaan Kotteren voor 2f4r as en kotteren voor 2f4r cilinder en de rest van het carter is ook nog flink bewerkt -:-
Ziet er allemaal zeer netjes uit had alleen het probleem dat de cilinder net niet netjes in het carter past :X
maar dat hebben we zelf al opgelost :)
 
roke motoren in mijdrecht hebben mijn carters en cilinder getuned
prijs/kwaliteit vind ik zekers goed!! was voor t afdraaien van t cil hemd en cart-tuning nog net geen 100 euro kwijt!

ik heb nog geen bank uitdraai maar dat komt binnekort

tom K. aka fabolous heeft ze spullen daar ook vandaan en die scoorde 21 tovami pk's met een bijna z.g.a. std speed!!
 
HD tuning is waarschijnlijk bij niet veel mensen bekend, maar maakte mijn speed04 super nice. Hij weet waar hij mee bezig is en doet alles met beleid.
Nastykillah, Rox12, Chrunkie, Davus, BrianB, Elmo, ik en Hansdrent (HD zelf) van dit forum rijden allemaal met spullen die door hem bewerkt zijn.
De prijs is prima te doen 80 euro voor een volledig geprepareerde cilinder. Uiteraard wordt er bij een speciale wens een speciale prijs gemaakt en dat is wel zo klantvriendelijk.
Overigens zijn er al vermogens van 21,5 20,8 en nog eens 20,9 SAE gescoord met zijn werk. Andere resultaten komen voor de eerste sbo sprint in Rotterdam 5juni a.s.
 
dani said:
VTM tuning.
Altijd gezellig, goed vermogen en mooiste uitlaten 8)

mijn blokje gaat er ook naar toe, ik woon er 15 km vandaan:p ideaal als je wilt gaan banken etc. of als er iets mis is je belt hem en je hebt meteen antwoord erg vriendelijk idd.
 
Fonz NRG said:
HD tuning is waarschijnlijk bij niet veel mensen bekend, maar maakte mijn speed04 super nice. Hij weet waar hij mee bezig is en doet alles met beleid.
Nastykillah, Rox12, Chrunkie, Davus, BrianB, Elmo, ik en Hansdrent (HD zelf) van dit forum rijden allemaal met spullen die door hem bewerkt zijn.
De prijs is prima te doen 80 euro voor een volledig geprepareerde cilinder. Uiteraard wordt er bij een speciale wens een speciale prijs gemaakt en dat is wel zo klantvriendelijk.
Overigens zijn er al vermogens van 21,5 20,8 en nog eens 20,9 SAE gescoord met zijn werk. Andere resultaten komen voor de eerste sbo sprint in Rotterdam 5juni a.s.

Die scores worden met standaard spullen al gehaald dus dat wil niks zeggen...
 
Fonz NRG said:
HD tuning is waarschijnlijk bij niet veel mensen bekend, maar maakte mijn speed04 super nice. Hij weet waar hij mee bezig is en doet alles met beleid.
Nastykillah, Rox12, Chrunkie, Davus, BrianB, Elmo, ik en Hansdrent (HD zelf) van dit forum rijden allemaal met spullen die door hem bewerkt zijn.
De prijs is prima te doen 80 euro voor een volledig geprepareerde cilinder. Uiteraard wordt er bij een speciale wens een speciale prijs gemaakt en dat is wel zo klantvriendelijk.
Overigens zijn er al vermogens van 21,5 20,8 en nog eens 20,9 SAE gescoord met zijn werk. Andere resultaten komen voor de eerste sbo sprint in Rotterdam 5juni a.s.

reed hij zelf niet met een blok die door iemand anders getuned was :+ , of was dat iemand anders? :p
 
Scores van topvermogen zeggen niet alles, we rijden gewoon hard en dat zal wel duidelijk worden met de sprints :winner: Verder rijden veel jongens met mooi spul rond van mij en niet alles is op de bank te zien, maar voor een huistuner vind ik het prima zo. De hoeveelheid klanten zegt genoeg :rolleyes:
 
Kneiter said:
Die scores worden met standaard spullen al gehaald dus dat wil niks zeggen...

Die hoge scores zeggen ook totaal niets... dit gaat dus ook gewoon blijken dit seizoen.
Net als wat fonz en hans al hebben gezegd , met die cilinders die hans aanpast , gaan de dingen gewoon hard genoeg , en die pk's kunnen lekker de lucht in , een onafgestelde scooter die 18.5 geeft(pascal) die dus gewoon mensen met dik 20 pk soms wel 21 eruit rijdt zegt voor de meesten genoeg.

Dat wil het dus wel zeggen ..

grt B
 
hansdrent said:
Scores van topvermogen zeggen niet alles, we rijden gewoon hard en dat zal wel duidelijk worden met de sprints :winner: Verder rijden veel jongens met mooi spul rond van mij en niet alles is op de bank te zien, maar voor een huistuner vind ik het prima zo. De hoeveelheid klanten zegt genoeg :rolleyes:

idd, tot nu toe staan er al 3 ( waarvan ik weet ) in de top 20 @ sbo sprints terwijl jullie nogwel wat vermogen miste.

Ik kom jullie wel even aanmoedigen @ r'dam :)
 
HD-tuning heeft heel mijn blok inelkaar gezet en getuned. Ben er zeer tevreden mee.
-Goede service
-Duidelijke afspraken
-Prima prijzen
-Mogelijkheid tot afstellen op een tovami bank

Al met al een prima tuner die weet waar die mee bezig is.
 
Mijn Evo is VTM tuned, Zeer netjes gedaan. Poorten zien er uitstekend uit.. binnekort resultaten er uit persen. Ik heb er zeker het volste vertrouwen er in. De cilinder ziet er uitstekend uit. Ik heb meer werk van Valentino gezien allemaal dik vakwerk. Goed gereedschap maakt ook al veel goed.
 
Back
Top