Voor zover ik weet zijn er een aantal gebruikers die hun PM box nog nooit hebben gebruikt of er het nut van inzien. Ik weet van Tino persoonlijk dat hij zoveel pm's met onzin erin krijgt dat hij nieteens de moeite neemt om zijn box nog te bekijken Dus ik denk dat daar de oorzaak van het probleem ligt.denn1s said:daar heb je een punt, maar ik had geen idee hoe ik in contact met hem kon komen, dus heb ik een pm gestuurd, ik vind het een kleine moeite om iets terug te sturen.
dani said:VTM tuning.
Altijd gezellig, goed vermogen en mooiste uitlaten 8)
Fonz NRG said:HD tuning is waarschijnlijk bij niet veel mensen bekend, maar maakte mijn speed04 super nice. Hij weet waar hij mee bezig is en doet alles met beleid.
Nastykillah, Rox12, Chrunkie, Davus, BrianB, Elmo, ik en Hansdrent (HD zelf) van dit forum rijden allemaal met spullen die door hem bewerkt zijn.
De prijs is prima te doen 80 euro voor een volledig geprepareerde cilinder. Uiteraard wordt er bij een speciale wens een speciale prijs gemaakt en dat is wel zo klantvriendelijk.
Overigens zijn er al vermogens van 21,5 20,8 en nog eens 20,9 SAE gescoord met zijn werk. Andere resultaten komen voor de eerste sbo sprint in Rotterdam 5juni a.s.
Fonz NRG said:HD tuning is waarschijnlijk bij niet veel mensen bekend, maar maakte mijn speed04 super nice. Hij weet waar hij mee bezig is en doet alles met beleid.
Nastykillah, Rox12, Chrunkie, Davus, BrianB, Elmo, ik en Hansdrent (HD zelf) van dit forum rijden allemaal met spullen die door hem bewerkt zijn.
De prijs is prima te doen 80 euro voor een volledig geprepareerde cilinder. Uiteraard wordt er bij een speciale wens een speciale prijs gemaakt en dat is wel zo klantvriendelijk.
Overigens zijn er al vermogens van 21,5 20,8 en nog eens 20,9 SAE gescoord met zijn werk. Andere resultaten komen voor de eerste sbo sprint in Rotterdam 5juni a.s.
Kneiter said:Die scores worden met standaard spullen al gehaald dus dat wil niks zeggen...
hansdrent said:Scores van topvermogen zeggen niet alles, we rijden gewoon hard en dat zal wel duidelijk worden met de sprints :winner: Verder rijden veel jongens met mooi spul rond van mij en niet alles is op de bank te zien, maar voor een huistuner vind ik het prima zo. De hoeveelheid klanten zegt genoeg
Ronnie said:Het is geen discussie topic, maar alleen een ervaring-uitwissel-topic:!
Dennis said:hij deelt toch zijn ervaring? niks mis mee toch
/edit, of doel je op de reacties erboven?