Ervaring met Tuners.

>purple-horse< said:
@ xsh carb en laten bewerken en kelk erop duurde bijna 2 maanden toen en hij zij dat carb en spruitstukje en wig p[erfecht op mekaar inliepen wat dus totaal niet zo was..
viel toen erg tegen toen maar dat geld voor een carberetuertje dan he

dan heb je het dus echt niet bij mij laten bewerken.. ik lever alleen spullen af waarvan ikzelf weet dat ze 100% goed zijn(op de vermogensbank getest), als je dit werkelijk bij mij hebt laten doen weet ik zeker dat dit ook het geval is..

ben je niet tevreden stuur het spul maar terug, want dan ben ik wel benieuwd hoe het er uit ziet, beetje jammer als dat je zoeits post zonder dat je ook maar 1 actie hebt ondernomen om contact met mij op te nemen, en zonder enige testresultaten

edit- en waarom post je in je project page dat het er wel goed uitziet ?? beetje raar -edit

en wat betreft levertijden: vanaf volgende maand zit op tuning max 2 weken levertijd..

mvg,
marco
 
Last edited:
ik moet toch weer even reageren op de reactie van de heer purple paard

hij heeft dus een onbewerkt spruitstuk + wig bij mij gekocht welke het wigje standaard een 22-26 doorgang heeft zoals het spruitstuk, vind je het raar dat de carb dan niet goed overloopt op dit geheel zonder dat je dit aan laat passen ? :L

ik moest hier even op reageren, want de kwaliteit van mijn tuning gaat mij boven alles !!!

wachttijd verleden: oke lang(ook niet gek als je het als bijbaantje erbij deed als student zijnde en zo extreem veel vraag is naar xsh tuning ?)

toekomst: komt verrandering in (want nu tune ik fulltime) +ralf+

mvg,
marco
 
Last edited:
Ik moet zeggen, XSH cilinders zien er altijd super uit. Het maximale oppervlak wordt altijd benut en is allemaal goed symmetrisch :)
 
Last edited:
dan moet ik nog effe over marco reageren :+
in z'n stage tijd vertelde hij me dat hij wel 30+ blokken had liggen(+wat er in de tussentijd weer bij kwam) en dit allemaal in de avond uurtjes moest doen
vind je het gek dat het dan nu eenmaal wat langer duurt dan als je naar iemand gaat die er z'n beroep van heeft gemaakt:)
xsh tuning gezelligheid staat gerand8P
mafketels;)

grtz
 
heb het spul ook bij marco(XSH) laten bewerken,
ziet er goed uit, toen nog snelle service;)
en een goede prijs.
In de toekomst zal het spul dan ook verder door hem bewerkt worden.
 
En om nou even terug te komen op het niet lekker overlopen vd carb, ik heb zelf m'n carb/spruit/wig/membraan ook bij hem laten doen, ik moet zeggen dat het echt wel perfect was hoor. (niet om te slijmen oid)
Verder heeft het bij mij ook een tijdje geduurd voordat ik alles terug had, maar uiteindelijk knalde het goed... Heb laats nog de cilinder eraf gehaald voor de verkoop, carters zagen er echt Heel netjes uit, cilinder ook wel, maar bij 1 poortje was je uitgescoten ofzo. (niet veel maargoed)
 
Tyrone said:
ik vind die marco ook maar een raare gozer :rolleyes:

AdiozZz

Ja vindt ik ook :rolleyes:

edit: ik heb nog nieuwe carters + speed '05 (mina) .. liggen die onderhanden zijn genomen door Kees van Roké malossi racing team, heb er zelf 21pk mee gehaald

heb je intresse, pm me dan
 
nou zijn tune werk zal er vast wel heel netjes uitzien, en zijn werk wat hij levert is meestal wel goed in score's op de bank.. respect hiervoor.

maar... voor de service vind ik het echt 3 keer stront, zit nu al echt 4 weken tewachten op een pvl, speed 06 , aem teller en stage 6 halfpouli, ofterwijl meer dan 800 euro overgemaakt.. dan mag je toch wel beetje rekenen op service? maja hij geeft het zelf al aan, er word aan gewerkt.. maar hij beloofd wel meer.. pakketje dat donderdag op de post zou gaan.. nog niks gezien bij mij thuis.. heb andere afspraken moeten verzetten ( afspraak met Vtm tuning voor het afwerken van de cilinder).ik hoop dat hier in de toekomst verandering in zal komen, maar begrijp wel dat het voor mij nu bekeken is met xsh en spullen bestellen.

greatz
 
Last edited:
Custom SR said:
nou zijn tune werk zal er vast wel heel netjes uitzien, en zijn werk wat hij levert is meestal wel goed in score's op de bank.. respect hiervoor.

maar... voor de service vind ik het echt 3 keer stront, zit nu al echt 4 weken tewachten op een pvl, speed 06 , aem teller en stage 6 halfpouli, ofterwijl meer dan 800 euro overgemaakt.. dan mag je toch wel beetje rekenen op service? maja hij geeft het zelf al aan, er word aan gewerkt.. maar hij beloofd wel meer.. pakketje dat donderdag op de post zou gaan.. nog niks gezien bij mij thuis.. heb andere afspraken moeten verzetten ( afspraak met Vtm tuning voor het afwerken van de cilinder).voor mij is het bekeken zaak met xsh tjoening.

greatz
als hij zegt dat het donderdag vertrekt enzo ok dan heb je gelijk maar je moet er wel even rekening mee houden:

Als je iets besteld bij een shop en zei hebben het niet op voorraad is het voor hun ook alleen maar afwachten.
Voor de shops zelf is het vaak ook zeer kut dat ze zelf op de spullen moeten wachten.

Je kan nou eenmaal niet alles op stock hebben en als je afhankelijk bent van derden kan er altijd wel wat tijd overheen gaan.
 
ik denk dat ik voor meerdere mensen spreek met mijn verhaal, een paar keer ergens lang op moeten wachten is logisch, maar je hoort hier en daar nogal eens een klacht over xsh en levertijd. over het tunen hoor je overigens alleen positieve verhalen, nogmaals ik wil xsh niet afzeiken maar plaats hier gewoon mijn mening
 
Door die pvl zal het wel zo lang duren. Die grondplaten worden gewoon kut aangeleverd. Zo ken ik ook iemand die geen zin had om op die grondplaat had te wachten en met Marco had afgesproken dat hij hem zonder grondplaat kreeg/kocht. Die had hem na 2/3 weken binnen.

De shops zijn gewoon tussenpersonen. Het is vervelend dat die wachttijden er zijn, maarja dan moet je je beter informeren voordat je er besteld. Zo kan je even een mailtje sturen of ze het op voorraad hebben. Hebben ze dit niet? Nou dan koop je het waar ze het op voorraad hebben ;)
 
veel werk + weinig tijd = lange wachttijden

kan marco niks aan doen, of hij moet tegen sommigen zeggen dat ie er geen tijd voor heeft...
 
heb genoeg geinformeerd.. grondplaat was idd een probleem.. maar dat vind ik dan nog niet zo erg, maar zeg dan gewoon eerlijk dat het wat langer duurd, kan ik wat afspraken verzetten. en niet van morgen gaat het op de post en vervolgens de andere dag niks. nu is het vrijdag op de post gegaan als ik marco mag geloven, dus dan zal ik het maandag wel verwachten.
 
Aerox-Evo70 said:
veel werk + weinig tijd = lange wachttijden

kan marco niks aan doen, of hij moet tegen sommigen zeggen dat ie er geen tijd voor heeft...
dat hij er niks aan kan doen maakt toch niks uit.. het is gewoon een nadeel dat er is (maar aan marco ze post te lezen, zijn de wachttijden al afgenomen).
 
MC tuning , vindt het werk van marly erg netjes en je kan goed met hem praten en samen 1 mooi idee ontwikkelen ! , hij bespreekt alles met je ook als hij iets nieuws wil proberen :)

als ik een dikke score neerzet zal ik hem is verder de hemel in prijzen , tot nu toe een erg fijne samenwerking !
 
BHT tuning,

zeer mooie afwerking, prestaties zijn er zeker. (winnaar lint 2005,..)
zeer sociale persoon, kan je goed je ideeën kwijt
heeft niet altijd tijd.
 
Marco_v_W said:
ik moet toch weer even reageren op de reactie van de heer purple paard

hij heeft dus een onbewerkt spruitstuk + wig bij mij gekocht welke het wigje standaard een 22-26 doorgang heeft zoals het spruitstuk, vind je het raar dat de carb dan niet goed overloopt op dit geheel zonder dat je dit aan laat passen ? :L

ik moest hier even op reageren, want de kwaliteit van mijn tuning gaat mij boven alles !!!

wachttijd verleden: oke lang(ook niet gek als je het als bijbaantje erbij deed als student zijnde en zo extreem veel vraag is naar xsh tuning ?)

toekomst: komt verrandering in (want nu tune ik fulltime) +ralf+

mvg,
marco

heb een pm voor je maar je inbox zit vol je hoort wel keer op msn oid
misverstandje..
 
Back
Top