>purple-horse< said:@ xsh carb en laten bewerken en kelk erop duurde bijna 2 maanden toen en hij zij dat carb en spruitstukje en wig p[erfecht op mekaar inliepen wat dus totaal niet zo was..
viel toen erg tegen toen maar dat geld voor een carberetuertje dan he
dat zou aardig strak zijn... top als je dat na zou (kunnen) komen!Marco_v_W said:en wat betreft levertijden: vanaf volgende maand zit op tuning max 2 weken levertijd..
Tyrone said:ik vind die marco ook maar een raare gozer
AdiozZz
als hij zegt dat het donderdag vertrekt enzo ok dan heb je gelijk maar je moet er wel even rekening mee houden:Custom SR said:nou zijn tune werk zal er vast wel heel netjes uitzien, en zijn werk wat hij levert is meestal wel goed in score's op de bank.. respect hiervoor.
maar... voor de service vind ik het echt 3 keer stront, zit nu al echt 4 weken tewachten op een pvl, speed 06 , aem teller en stage 6 halfpouli, ofterwijl meer dan 800 euro overgemaakt.. dan mag je toch wel beetje rekenen op service? maja hij geeft het zelf al aan, er word aan gewerkt.. maar hij beloofd wel meer.. pakketje dat donderdag op de post zou gaan.. nog niks gezien bij mij thuis.. heb andere afspraken moeten verzetten ( afspraak met Vtm tuning voor het afwerken van de cilinder).voor mij is het bekeken zaak met xsh tjoening.
greatz
dat hij er niks aan kan doen maakt toch niks uit.. het is gewoon een nadeel dat er is (maar aan marco ze post te lezen, zijn de wachttijden al afgenomen).Aerox-Evo70 said:veel werk + weinig tijd = lange wachttijden
kan marco niks aan doen, of hij moet tegen sommigen zeggen dat ie er geen tijd voor heeft...
Marco_v_W said:ik moet toch weer even reageren op de reactie van de heer purple paard
hij heeft dus een onbewerkt spruitstuk + wig bij mij gekocht welke het wigje standaard een 22-26 doorgang heeft zoals het spruitstuk, vind je het raar dat de carb dan niet goed overloopt op dit geheel zonder dat je dit aan laat passen ? :L
ik moest hier even op reageren, want de kwaliteit van mijn tuning gaat mij boven alles !!!
wachttijd verleden: oke lang(ook niet gek als je het als bijbaantje erbij deed als student zijnde en zo extreem veel vraag is naar xsh tuning ?)
toekomst: komt verrandering in (want nu tune ik fulltime) +ralf+
mvg,
marco