EPC/RST tuned black sonic #238

ding ziet er race uit:D

mooi radje btw netjes alles suc6 verder ermee

voorvork niet max omlaag?

ja, bijna alles is netjes
ik denk dat ik wel nog het frame en de remklauwen laat coaten, ik heb nog een beetje voorvering omdat ik zelf best lang ben (zoals je ziet:P) en achter helemaal geen vering meer heb!

tussenstand @ 23.30 22,8 SAE
tussenstand @ 24.00 21,2 SAE

Zoals jullie kunnen zien de laatste paar runs 1,5 pk verloren, maar geen tijd en zin meer om verder te gaan, dus dan gaan we toch gewoon vrijdag weer verder??

Verder was het de bedoeling om een uurtje te gaan banken, maar ben van 6-12 uur daar geweest. en toen maar alles stil gelegd.

Ook heb ik van IZI(ssr izimo) een roost kunnen lenen.

C21 gaf bij mij 21,7 geblocked
Roost 20,7
Wel had de rooste een veel bredere powerband.

Heb vandaag veel geleerd, en gedaan.
Maar de eer gaat toch naar meran,

Ik wil epc/rst hartelijk bedanken :D

zeker netjes, het je meten je streef doel van 22,5 al gehaald.
en hoe kwam het nu dat met de delta hij van de startblokken schoot en met de stage 6 niet? prut kwaliteit??

suc6

werd het warm in het hok? had ik vorig jaar ook een keer met banken. we kwamen ook niet meer op het oude vermogen.

wel nette score, welke pijpjes heb je allemaal getest, c21/roost alleen?

we hadden niks veranderd, das het mooie.
We hadden erna nog een keer geblokkeerd gemeten, en de krukas pk's had die wel nog, alleen kon die dat niet overbrengen naar de koppeling, dus vrijdag ga ik weer een avond banken.
Nieuwe koppeling(delta)en koppelingshuis(wingbell) en achterpoulie en een nieuw type v-snaar en dan meot het lukken :D

Met stage6 ging die al rap op de bank, maar met de delta stond dat ding te stuiteren op de bank als je gas gaf :D

en hoe kwam het nu dat met de delta hij van de startblokken schoot en met de stage 6 niet? prut kwaliteit??

suc6

De kwaliteit van stage 6 is goed genoeg.
Mijn scooter wilde niet van z'n plaats komen met een delta, in tegenstelling tot de stage 6 koppeling...

Iedereen weet dat kwaliteit verschillende kanttekeningen heeft. 22.8 Is toch al zeer netjes. Wel jammer van de slip ben benieuwd wat dat ding zonder slip heeft. Owjah wel sneak previewen... ( spionage :p) en niet reageren he.

Groetjes Fouad

Back